  • 1. Data: 2005-07-21 07:23:23
    Temat: Przesyłka z Szwajcarii
    Od: "Butch Coolidge" <m...@N...PRZYSYLAJ.MI.MAILI.pf.com>

    Witam,

    Zamówiłem pewien towar ze Szwacjarii, która - wydawało mi się - ma podpisaną
    umowę o wolnym handlu z Unią Europejską. Dostałem jednak pismo z poczty, że
    przesyłka powinna być zgłoszona do odprawy celnej i znajduje się w
    magazynach poczty.

    To normalne?

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2005-07-21 16:35:10
    Temat: Re: Przesyłka z Szwajcarii
    Od: "KS" <p...@i...pl>

    Nie wiem czy normalne.Ja zamawiałem do pracy pewną część do maszyny i też
    przyszło pismo z poczty w Bytomiu choć firma z pod Wrocławia.

    Pozdrawiam

    Użytkownik "Butch Coolidge" <m...@N...PRZYSYLAJ.MI.MAILI.pf.com> napisał w
    wiadomości news:dbnigr$4c0$1@atlantis.news.tpi.pl...