  • 1. Data: 2005-07-21 06:08:38
    Temat: Pytanko o bledy w dokumentach.
    Od: Papik <p...@a...net>

    Jakis czas temu PG zarekwirowala mi do celow sledczych dyski twarde.
    W pismie, ktore do mnie dotarlo jest blad: "zarekwirowane dyski u: IMIE
    NAZWISKO". No i tu sie pojawia pytanie. Nr seryjne sa moje ale dane
    personalne juz nie :)

    To pismo bylo skierowane do rzeczoznawcy z kopia do mnie..
    Czy jest szansa ten blad jakos wykorzystac ?

    Ps. Sprawa dotyczy Art. 116 Ust. O prawie autorskim i prawach pokrewnych :)

    --
    * zycie zaczyna sie po 30. ale tez przed 30. moze sie skonczyc *
    GG: 7070

  • 2. Data: 2005-07-21 09:24:52
    Temat: Re: Pytanko o bledy w dokumentach.
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Papik" <p...@a...net> napisał w wiadomości
    ..
> [...]
    > W pismie, ktore do mnie dotarlo jest blad: "zarekwirowane dyski u: IMIE
    > NAZWISKO". No i tu sie pojawia pytanie. Nr seryjne sa moje ale dane

    W moim przekonaniu jak najbardziej. Skoro u pana X zabezpieczono dyski a pan
    Y ma beknac to chyba cos nie tak jest.
    Pozdr Maver

  • 3. Data: 2005-07-21 11:38:51
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Thu, 21 Jul 2005 11:24:52 +0200, Maverick31 napisał/napisała:
    > W moim przekonaniu jak najbardziej. Skoro u pana X zabezpieczono dyski a pan
    > Y ma beknac to chyba cos nie tak jest.
    > Pozdr Maver

    blad powstal, bo oni maja tam ponad 100 osob i nie pisza dokumentu od zera
    tylko modyfikuja poprzedni :)
    Stad wkleili seriale moich dyskow i dane na poczatku dokumentu, ale juz
    zapomnieli zmienic dane tuz przed numerkami seryjnymi :)

    Pytanie - jak to wykorzystac na swoja korzysc a nie biednego Pana Y :)

    Ps. W ogole w pismach, ktore mi przysylaja od maja co jakis czas trafia sie
    wiekszy lub mniejszy babol.