    From: Marian Paździoch <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zmiana nazwy DG, a dane na fakturach.
    Date: Fri, 30 Sep 2011 10:16:00 +0200

    Witam,
    planuję zmienić nazwę DG. Chodzi oczywiście o nazwę przed imieniem i
    nazwiskiem. I jeżeli formalności w urzędach wiem jak ogarnąć to nie wiem czy
    zdążę powiadomić wszystkich kontahentów w czasie zanim wystawią mi za coś
    fakturę. Np. zmienię dnia X nazwę, a kilka dni później przyjdzie do mnie
    faktura za internet jeszcze ze starą nazwą firmy. Teoretycznie nip jest ten
    sam więc wiadomo, że tyczy to mnie. Ale czy mogą wystąpić jakieś komplikacje
    z tego powodu np. w US?

    Pzdr.
    M.