  • Data: 2011-09-30 08:35:29
    Temat: Re: Zmiana nazwy DG, a dane na fakturach.
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-30 10:16, Marian Paździoch pisze:
    >. Ale czy mogą wystąpić
    > jakieś komplikacje z tego powodu np. w US?

    Jeśli chodzi o US to zawsze mogą wystąpić komplikacje, wystarczy że ktoś
    stamtąd wstanie lewą nogą z łóżka. Przerabiałem to parę lat temu (w
    bardziej skomplikowanej wersji, bo zmiana jednoosobowej DG na spółkę
    cywilną) i najbezpieczniejszą opcją okazało się wystawienie faktur
    korygujących (u mnie sprawa dotyczyła rachunków za GSM, operator mimo
    powiadomienia długo jeszcze słał na stare dane). Fakt, że u mnie się
    zmienił również NIP, u Ciebie zostanie ten sam. Trochę to trwało, ale
    dało się załatwić. Dla świętego spokoju lepiej to załatw "po bożemu".
    --
    MZ