  • 1. Data: 2003-09-12 10:00:35
    Temat: Zgubiłem dokumenty firmy - co robic - POMOCY !!!
    Od: "news pl" <e...@o...pl>

    Witam
    Mam pytanie bo ukradli mi moje dokumenty firmy - faktury zakupowe i
    sprzedazy i wszystkie inne papier za rok 2002 . Co mam zrobic. Co za to moze
    grozic ???
    Czekam na pomoc

    Wiekie dzieki

  • 2. Data: 2003-09-12 10:09:55
    Temat: Re: Zgubiłem dokumenty firmy - co robic - POMOCY !!!
    Od: "Yennifer" <y...@a...nospam.pl>

    Użytkownik "news pl" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mam pytanie bo ukradli mi moje dokumenty firmy - faktury zakupowe i
    > sprzedazy i wszystkie inne papier za rok 2002 . Co mam zrobic. Co za to

    Na peno - zglos na policje.
    Potem majac dowod przyjecia zgoszenia z policji - mozesz zglaszac w US

    Yenn

  • 3. Data: 2003-09-12 10:14:46
    Od: "news pl" <e...@o...pl>

    A jezli to bylo kilka miesiecy temu a teraz mam wezwanie do US a ja nie
    zglosilem na policje to co robic, jakie moga byc konsekwencje ???

  • 4. Data: 2003-09-12 14:42:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    Crosspost na *.podatki - bez potrzeby się rozdrabniasz,
    *.podatki nie wie =BFe to "stare" i nie zgłosiłeś !
    On Fri, 12 Sep 2003, news pl wrote:

    >+ A jezli to bylo kilka miesiecy temu a teraz mam wezwanie do US a ja nie
    >+ zglosilem na policje to co robic, jakie moga byc konsekwencje ???

    wKF: odpowiadaj pod cytatem.
    A ad rem - w skrajnym przypadku (z ustawy o podatku dochodowym):
    +++++++++++
    Art. 24b. 1. Jeżeli ustalenie dochodu (straty) w sposób przewidziany w
    art. 24 i 24a nie jest możliwe, dochód (stratę) ustala się w drodze
    oszacowania.
    Z VAT: cały odliczony + 30% "dopłaty" i odsetki...
    No i nie wiem czy jeszcze jakieś kary :(

    W każdym razie sama utrata dokumentów to koszmar, a jeśli
    do tego nie zgłosiłeś i jest podejrzenie "ukrycia przychodu"
    to dobrze sprawa nie wygląda :(

    pozdrowienia, Gotfryd