  • 1. Data: 2003-09-12 09:02:37
    Temat: Jak zostać głównym księgowym??
    Od: "EMF" <e...@W...onet.pl>

    Witam,

    uprzejmie upraszam kompetentnych (wyłącznie!) grupowiczów o odpowiedź na
    pytanie:
    - jakie PRAWNE wymogi należy spełniać, aby zostać głównym księgowym w firmie
    prywatnej?

    Nie chodzi mi przy tym o wymogi faktyczne (tzn. że nikt nie zatrudni na
    stanowisku głównego księgowego kogoś, kto nie ma żadnej praktyki w
    księgowości, itp).
    Nie chodzi mi o "usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych", w rozumieniu
    odnośnego rozporządzenia MF.
    Nie chodzi mi również o etat głównego księgowego w jednostce budżetowej,
    regulowany ustawą o finansach publicznych.

    Jeśli to możliwe, proszę o przytoczenie podstawy prawnej odpowiedzi ;-))
    oraz o odpowiedz na adres email (rzadko tu wpadam).

    evenmore<WYWAL>f...@p...onet.pl

    Odwdzięczenie za kompetentne odpowiedzi, w formie barterowej ;-)), wchodzi w
    grę.

    EMF.