  • 1. Data: 2003-09-12 09:29:56
    Temat: zus a firma
    Od: klawy <k...@3...net>

    Witam !
    Mam pytanie.
    Chciałbym z kolegą założyć firmę. Ja nie pracuje to musiałbym płacić pełny
    zus. Kolega pracuje i ma dobrą pensje (koło 2000). Czy jeżeli kolega założy
    firme to będzie musiał płacić cały zus czy tylko jego część (jaką?).
    Dodam, że firma będzie sie zajmowała:
    provider internetu, hosting, składanie-sprzedaż komputerów itd.

    --
    www.dieta-optymalna.info
    www.adico.pl - aukcje

  • 2. Data: 2003-09-12 14:29:40
    Temat: Re: zus a firma
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 12 Sep 2003, klawy wrote:
    [...]
    >+ zus. Kolega pracuje i ma dobrą pensje (koło 2000). Czy jeżeli kolega założy
    >+ firme to będzie musiał płacić cały zus czy tylko jego część (jaką?).

    Składkę zdrowotną. Przejrzyj googlem archiwa grupy "podatki",
    ZUS jako parapodatek jest tam nagminnie wałkowany.

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)