  • 11. Data: 2004-11-18 07:42:49
    Temat: Re: Zawieszenie wyroku - bardzo prosze o pomoc
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Mrqs napisał(a) w wiadomości

    > Jak zapewne widac jestem kompletnym laikiem. Nie wiem wlasnie co mam robic.
    > 1/ skladac apelacje i jakie moga byc tego negatywne skutki?

    Składać apelację jeśli są ku temu podstawy: skazany jest niewinny lub kara jest
    rażąco wysoko - to chyba nie wchodzi w grę, więc raczej dać sobie spokój.

    > 2/ nic nie robic i czekac (tylko na co?)

    Czekać na uprawomocnienie się wyroku.

    > 3/ a teraz piszesz o wniosku o wydanie wyroku lacznego? Mozesz napisac o tym
    > cos wiecej? Czy odbywa sie to w obecnosci oskarzonego?
    > I jaka jest korzysc z takiego wniosku?

    Złożyć wniosek o wydanie wyroku łącznego, lub też zrobi to sąd z urzędu
    (powinien). Odbywa się rozprawa w której może brać udział skazany. Korzyść
    polega na tym że będzie jedna kara (łączna) za oba przestępstwa. Przeczytaj
    sobie art. 85-86 kk. Kodeks karny znajdziesz w internecie.

    --
    JOHNSON :)

  • 12. Data: 2004-11-18 17:54:57
    Od: "Mrqs" <g...@p...com>

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości
> [...]
    jest
    >rażąco wysoko - to chyba nie wchodzi w grę, więc raczej dać sobie spokój.

    Nie wchodzilem wczesniej w szczegoly sprawy ale wina zostala stwierdzona
    tylko na podstawie zeznan (pomowienia) wspoloskarzonego, ktoremu sad dal
    wiare. Nie bylo zadnych materialnych dowodow, zupelnie nic, tylko slowa
    jednego oskarzonego przeciw slowu drugiego.

> [...]
    Przeczytaj
    > sobie art. 85-86 kk. Kodeks karny znajdziesz w internecie.

    Dzieki. Naprawde jestem wdzieczny.

    Co prawda mam metlik w glowie, bo uzyskalem rowniez info od prokuratora (
    nie zwiazanego ze sprawa), ze skoro oba wyroki sa z innych paragrafow ( art.
    45 i art. 48) to pierwszy wyrok nie "odwiesza sie" a co za tym idzie nie
    nastepuje laczenie kary. Nie wiem co o tym myslec.

    Mrqs

  • 13. Data: 2004-11-20 08:57:53
    Temat: (OT)Re: Zawieszenie wyroku - bardzo prosze o pomoc
    Od: "ulast" <u...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mrqs" <g...@p...com> napisał w wiadomości

    > Dodam jeszcze, ze w drugim wyroku jest zobowiazanie do leczenia
    plus dozor
    > kuratora.

    Witam,
    czy w przypadku gdy doręczono wezwanie do odbycia kary
    (odwieszono wyrok 8 mies, na 4lata),
    można się jeszcze odwołać?
    Wykroczenie popełniono z tego samego paragrafu, człowiek obecnie
    leczy się kilka miesięcy (metadon), ma już kuratora...ale po raz
    trzeci, znaleziono przy nim narkotyki (powiedział, że nie były
    jego tylko...kogoś tam...heh)

    Pozdrawiam
    Ula (ulast)