  • 1. Data: 2004-11-17 17:57:46
    Temat: Mandat
    Od: "Szkudnik" <n...@m...pl>

    Witam
    Ile mam czasu na opłacenie mandatu (100zł za picie w miejscu publicznym)?
    Czy do do domu coś przychodzi, że dostało się mandat (osoba pełnoletnia)?
    Z góry dzięki

  • 2. Data: 2004-11-17 18:28:52
    Temat: Re: Mandat
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Szkudnik wrote:
    > Ile mam czasu na opłacenie mandatu (100zł za picie w miejscu publicznym)?

    7 dni

    > Czy do do domu coś przychodzi, że dostało się mandat (osoba pełnoletnia)?

    jeśli zostanie wszczęta egzekucja...

    KG

  • 3. Data: 2004-11-17 19:25:47
    Od: "Szkudnik" <n...@m...pl>

    > 7 dni
    Czy napewno 7? Słyszałem, że miesiąc.
    Pozdrawiam i dziękuję

  • 4. Data: 2004-11-17 19:42:44
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 17 Nov 2004 20:25:47 +0100,
    Szkudnik <n...@m...pl> screamed:

    7 (siedem).

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:219B ]
    [ 20:42:29 user up 10433 days, 8:37, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    I'm not myself today. Maybe I'm you.

  • 5. Data: 2004-11-17 20:28:23
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Szkudnik napisał(a) w wiadomości news:cng8j3$25i$1@213.241.34.186:

> [...]

    30 dni w przypadku orzeczenia kary przez sąd.

    --
    JOHNSON :)

  • 6. Data: 2004-11-17 20:30:16
    Od: "Szkudnik" <n...@m...pl>

    A co jeśli się nie wyrobie w ciągu 7 dni?

  • 7. Data: 2004-11-17 20:56:22
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 17 Nov 2004 21:30:16 +0100,
    Szkudnik <n...@m...pl> screamed:
    > A co jeśli się nie wyrobie w ciągu 7 dni?

    A z tym, z tego co wiem, bywa różnie. W każdym bądź razie ktoś
    sobie o Tobie na pewno przypomni (-:

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:232B ]
    [ 21:55:46 user up 10433 days, 9:50, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Compatible: Gracefully accepts erroneous data from any source.

  • 8. Data: 2004-11-17 21:11:19
    Od: "Szkudnik" <n...@m...pl>

    Czyli jeśli zapłace w terminie to nic do mnie nie przyjdzie?
    Czy ten mandacie siedzi mi potem w "jakiś aktach" do końca życia?

  • 9. Data: 2004-11-18 10:07:11
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    publicznym)?
    > Czy do do domu coś przychodzi, że dostało się mandat (osoba

    a pochwal sie dokladnie jak te miejsce publiczne wygladalo? Bo moze dales
    sie w h. zrobic jak ja zanim
    poznalem odpowiednie przepisy.

    P.

  • 10. Data: 2004-11-18 10:39:59
    Od: "Szkudnik" <n...@m...pl>

    Park, ławeczka, mało ludzi wogóle zadupie.
    A to ma jakieś znaczenie?