  • 1. Data: 2004-11-17 16:48:25
    Temat: rozwiazanie umowy o prace przez pracownika z awypowiedzeniem
    Od: "sector" <p...@W...pl>

    Witam,

    Mam pytanie, otoz znajomy chce zlozyc wypowiedzenie dotyczace rozwiazanioa
    stosunku pracy u aktualnego pracodawcy. Ma umowe na czas nie okreslony. Ale
    nie pracuje u aktualnego pracodawcy dluzej niz 3 lata (okres ten nastapi z
    dniem 1 grudnia br). W zwiazku z tym obowiazuje go jeszcze tylko miesieczny
    okres wypowiedzenia. Pytanie dotyczy tego, czy stosowne wypowiedzenie musi
    on zlozyc w dowolnym terminie, ale w piatek, aby mialo zastowanie od
    najblizszego poniedzialku, czy musi to byc ostatni dzien miesiaca, aby mialo
    ono zastosowanie od poczatku miesiaca? Licze na odpowiedz.

    ----------------------
    pozdrowienia
    Piotr Tomczak (sector)
    www.pentax.osw.pl

  • 2. Data: 2004-11-17 18:21:58
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "sector" <p...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    nastapi z
    > dniem 1 grudnia br). W zwiazku z tym obowiazuje go jeszcze tylko

    Znajomego obowiązuje juz 3-miesięczny okres wypowiedzenia (w chwili
    rozwiązania umowy o pracę jego staż będzie ponad 3 lata).

> [...]
    > on zlozyc w dowolnym terminie, ale w piatek, aby mialo zastowanie od
    > najblizszego poniedzialku, czy musi to byc ostatni dzien miesiaca,

    Rozwiązanie umowy o pracę za 3-miesięcznym wypowiedzeniem nastąpi na
    koniec miesiąca, więc wypowiedzenie musi wpłynąć do pracodawcy do
    końca miesiąca poprzedzającego okres wypowiedzenia.

    Pozdrawiam

    wa