  • 1. Data: 2004-11-17 18:49:30
    Temat: Przepraszam, że pytam o Dzienniki Ustaw
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Przepraszam, bo wiem, że jestem strasznie leniwy. Czy idąc do biblioteki
    chcąc poczytać tekst ustawy z Dziennika Ustaw - potrzebuję numer tego
    dziennika. A cóż to ten numer? Czy wystarczy wiedzieć, że na przykład ustawa
    jest z tego, a tego dnia?

  • 2. Data: 2004-11-17 19:44:48
    Temat: Re: Przepraszam, że pytam o Dzienniki Ustaw
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    On 2004-11-17 19:49, corner wrote::

> [...]
    > dziennika. A cóż to ten numer? Czy wystarczy wiedzieć, że na przykład ustawa

    wejdź sobie tu:
    http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html
    i nie chodź po bibliotekach

    BTW, potrzebny jest co najmniej numer.
    --
    seb (frovna <ROT13> ic . cy)
    Trzeba dać napis, żeby wpuszczać tylko w krawatach.

  • 3. Data: 2004-11-17 20:14:00
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...org>

    Użytkownik seb napisał:

    > BTW, potrzebny jest co najmniej numer.

    E tam, w sejmie wystarczy nazwa aktu prawnego

    M.

  • 4. Data: 2004-11-17 20:42:09
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    On 2004-11-17 21:14, Maciej Bebenek wrote::

    > E tam, w sejmie wystarczy nazwa aktu prawnego

    e tam :)
    myślałem o normalnych papierowych :)

  • 5. Data: 2004-11-17 21:35:09
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik seb <s...@k...to.wie.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:cng9mf$smi$...@m...aster.pl...

    > BTW, potrzebny jest co najmniej numer.

    A numer gdzie znajdę znając tylko nazwę ustawy?

  • 6. Data: 2004-11-17 21:37:11
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik corner <c...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:cngftk$cg7$...@a...news.tpi.pl...

    > A numer gdzie znajdę znając tylko nazwę ustawy?

    Już znalazłem numer. :-/

  • 7. Data: 2004-11-17 23:13:35
    Temat: Re: Przepraszam, ze pytam o Dzienniki Ustaw
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 11/17/2004 7:49 PM, corner wrote:
> [...]
    > dziennika. A cóż to ten numer? Czy wystarczy wiedzieć, że na przykład ustawa

    Ustawa moze byc "z dnia", ale po nowelizacjach moze byc kilka wersji -
    obecnie obowiazuje ostatnia, ale są przypadki, gdy do konkretnej sprawy
    nalezy znac stan, jaki był "wtedy". Ponadto tekst moze byc
    chronoligicznie, tak jak powstawał, lub ujednolicony;

    Jest kilka serwisów w sieci, które oferują teksty ustaw.

    Pzdr: Catbert