  • 1. Data: 2004-11-17 17:36:30
    Temat: Bezprawne zajęcie miejsca
    Od: "Michał Romański" <r...@W...gazeta.pl>

    Wspólnota mieszkaniowa ma budynek, w budynku jest podziemny parking. Do
    każdego lokalu, który jest odrębną własnością przypisane jest 1 miejsce na
    podziemnym parkingu.
    Na parking wjechał samochód i stanął nie na swoim miejscu. Nie wiadomo czy to
    jest pojazd członka wspólnoty, który pomylił się... czy "osoby trzeciej". Co
    robić ?

    Pozdrawiam
    Rezydent

  • 2. Data: 2004-11-17 17:49:27
    Temat: Re: Bezprawne zajęcie miejsca
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <r...@W...gazeta.pl> napisal(a):
> [...]
    > jest pojazd członka wspólnoty, który pomylił się... czy "osoby trzeciej". Co

    Włożyć za wycieraczkę kartkę, żeby tu nie stawał, bo to Twoje miejsce, a
    samemu na tę jedną noc zaparkować gdzie indziej. Zadać pytanie na grupie
    ponownie, jeśli facet uparcie stanie tam drugi raz. ;) Może przyjechał
    kogoś odwiedzić, nie wiedział jakie są zwyczaje...
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 3. Data: 2004-11-17 19:27:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości

> [...]
    > ponownie, jeśli facet uparcie stanie tam drugi raz. ;) Może przyjechał
    > kogoś odwiedzić, nie wiedział jakie są zwyczaje...

    No przede wszystkim ustawić jakieś znaki, które by owe zwyczaje
    uzewnętrzniały. Obok jest wątek o prywatnym parkingu i tam to opisałem.

  • 4. Data: 2004-11-18 10:54:06
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Co robić ?

    Kupić blokadę albo łamany słupek i przymocować do podłoża (koszt 200-300 zł.).
    Skoro jest to podziemne pomieszczenie, to menele raczej nie wyrwą i nie ukradną.

    Pzdr.

    Czapla