  • 1. Data: 2004-11-17 18:00:18
    Temat: Zawieszenie wyroku - bardzo prosze o pomoc
    Od: "Mrqs" <g...@p...com>

    Witam,

    Mam taki problem:

    Ktos zostal skazany 4 listopada 2003 roku z art. 48 ust. 1 ustawy o
    przeciwdzialaniu narkomanii z 24.04 1997 na kare 4 m-cy w zawieszeniu na 2
    lata. Natomiast 7 pazdziernika 2004 roku ten sam czlowiek otrzymal wyrok z
    art. 45 ust.1 ustawy o przeciwdzialaniu narkomanii z 24.04 1997 na jeden rok
    pozbawienia wolnosci, jednoczesnie na podst. art. 69 par 1 i 2 kk i art. 70
    par 1 kk sad zawiesil wykonanie kary na 3 lata.

    Mam pytanie: czy oznacza to, ze skazany nie pojdzie do wiezienia i ma jakby
    dwa wyroki w zawieszeniu, czy jednak pojdzie siedziec i jesli tak to czy na
    1 rok i 4 m-ce? Bardzo prosze o odpowiedz, termin apelacji mija w piatek i
    nie wiem czy jest sens jej skladania.

    Bede naprawde zobowiazany za kazda odpowiedz

    Mrqs

  • 2. Data: 2004-11-17 18:27:07
    Temat: Re: Zawieszenie wyroku - bardzo prosze o pomoc
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Mrqs wrote:
> [...]
    > pozbawienia wolnosci, jednoczesnie na podst. art. 69 par 1 i 2 kk i art. 70
    > par 1 kk sad zawiesil wykonanie kary na 3 lata.

    za czyn popełniony ...?

    KG

  • 3. Data: 2004-11-17 18:42:42
    Od: "Mrqs" <g...@p...com>

    70

    > za czyn popełniony ...?
    >
    > KG

    Nie bardzo rozumiem co to jest czyn popelniony. Drugim razem czlowiek
    (nazwijmy go A) zostal zlapany razem z innym narkomanem (B). "B" na widok
    policji wyrzucil 1 dawke heroiny. Na rozprawie zeznal, ze te dawke otrzymal
    od "A" na przechowanie. Sad dal wiare temu wyjasnieniu i wydal wyrok jak
    napisalem ( B dostal 9 m-cy na 2 lata). Wiec chyba to jest czyn
    popelniony.... dodam, ze przy A nie znaleziono niczego - ani "osobiscie" ani
    w domu. "A" twierdzi, ze nawet nie wiedzial, ze "B" mial przy sobie
    narkotyki.

    Mrqs

  • 4. Data: 2004-11-17 18:49:41
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Mrqs wrote:
    > Nie bardzo rozumiem co to jest czyn popelniony.

    Kiedy popełnił oba przestępstwa?

    KG

  • 5. Data: 2004-11-17 18:57:39
    Od: "Mrqs" <g...@p...com>

    > Kiedy popełnił oba przestępstwa?

    Pierwsze :maj 2002 a drugie 6 czerwca 2003 r.

  • 6. Data: 2004-11-17 20:03:49
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Mrqs napisał(a) w wiadomości

    > Pierwsze :maj 2002 a drugie 6 czerwca 2003 r.

    Należy ci się wyrok łączny. Orzekając o połączeniu kar sąd powinien ponownie
    rozważyć kwestię warunkowego zawieszenia kary pozbawienia wolności.
    Według mnie tak plus minus 1 rok w zawieszeniu na 4, plus kurator.

    --
    JOHNSON :)

  • 7. Data: 2004-11-17 20:29:30
    Od: "Mrqs" <g...@p...com>

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozważyć kwestię warunkowego zawieszenia kary pozbawienia wolności.
    > Według mnie tak plus minus 1 rok w zawieszeniu na 4, plus kurator.

    czyli jak rozumiem: drugi wyrok sie uprawomacnia. I nastepuje jakas
    trzecia sprawa o polaczenie kar?

    Mrqs

  • 8. Data: 2004-11-17 20:31:52
    Od: "Mrqs" <g...@p...com>

> [...]
    > rozważyć kwestię warunkowego zawieszenia kary pozbawienia wolności.
    > Według mnie tak plus minus 1 rok w zawieszeniu na 4, plus kurator.

    Dodam jeszcze, ze w drugim wyroku jest zobowiazanie do leczenia plus dozor
    kuratora.

    Mrqs

  • 9. Data: 2004-11-17 20:45:13
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Mrqs napisał(a) w wiadomości

    > czyli jak rozumiem: drugi wyrok sie uprawomacnia. I nastepuje jakas
    > trzecia sprawa o polaczenie kar?

    Po uprawomocnieniu się wyroku proponuje zaraz złożyć wniosek o wydanie wyroku
    łącznego.

    --
    JOHNSON :)

  • 10. Data: 2004-11-17 21:52:09
    Od: "Mrqs" <g...@p...com>

    > użytkownik Mrqs napisał(a) w wiadomości

    > Po uprawomocnieniu się wyroku proponuje zaraz złożyć wniosek o wydanie
> [...]

    Jak zapewne widac jestem kompletnym laikiem. Nie wiem wlasnie co mam robic.
    1/ skladac apelacje i jakie moga byc tego negatywne skutki?
    2/ nic nie robic i czekac (tylko na co?)
    3/ a teraz piszesz o wniosku o wydanie wyroku lacznego? Mozesz napisac o tym
    cos wiecej? Czy odbywa sie to w obecnosci oskarzonego?
    I jaka jest korzysc z takiego wniosku?

    Nie ukrywam, ze sprawa dotyczy osoby mi bliskiej, ktora od stycznia tego
    roku juz nie bierze narkotykow, podjela prace - po prostu widac jakies
    swiatelko w tunelu. Chcialbym o ile to mozliwe dowiedziec sie jak postepowac
    aby szanse na zawieszenie wykonania kary byly jak najwieksze..... Niestety
    zatrudnienie adwokata raczej nie wchodzi w rachube, bo tych kilku ktorych
    prosilem zada sum przekrajczacych moje mozliwosci.

    Mrqs