    From: "Mrqs" <g...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zawieszenie wyroku - bardzo prosze o pomoc
    Date: Wed, 17 Nov 2004 22:52:09 +0100

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości
    news:cngd86$8b5$1@news.onet.pl...
    > użytkownik Mrqs napisał(a) w wiadomości

    > Po uprawomocnieniu się wyroku proponuje zaraz złożyć wniosek o wydanie
    wyroku
    > łącznego.
    >

    > --
    > JOHNSON :)

    Jak zapewne widac jestem kompletnym laikiem. Nie wiem wlasnie co mam robic.
    1/ skladac apelacje i jakie moga byc tego negatywne skutki?
    2/ nic nie robic i czekac (tylko na co?)
    3/ a teraz piszesz o wniosku o wydanie wyroku lacznego? Mozesz napisac o tym
    cos wiecej? Czy odbywa sie to w obecnosci oskarzonego?
    I jaka jest korzysc z takiego wniosku?

    Nie ukrywam, ze sprawa dotyczy osoby mi bliskiej, ktora od stycznia tego
    roku juz nie bierze narkotykow, podjela prace - po prostu widac jakies
    swiatelko w tunelu. Chcialbym o ile to mozliwe dowiedziec sie jak postepowac
    aby szanse na zawieszenie wykonania kary byly jak najwieksze..... Niestety
    zatrudnienie adwokata raczej nie wchodzi w rachube, bo tych kilku ktorych
    prosilem zada sum przekrajczacych moje mozliwosci.

    Mrqs