  • 11. Data: 2023-04-18 18:32:34
    Temat: Re: Zaraza
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To jaka miała być ta szczepionka?

    No miała być skuteczna w 9X% (wtedy jeszcze skuteczność mierzono
    klasycznie - przeciw infekcji objawowej), miała przecinać transmisję
    (zaszczepini nie będą zarażać bo nie będą zarażeni) i miała być przed
    ostatnią prostą. Kto pisał, że nie ma żadnych podstaw żeby spodziewać
    się czegoś innego niż po szczepionce na grypę (czyli mizernej
    skuteczności, braku możliwości zakończenia pandemii szczepieniami i
    skuteczności mierzonej w miesiącach) to był szurem:P Ja osobiście byłem
    w na początku roku trzykrotnie zaszczepiony nieszczepem:P

    > To drugie to chyba mam "mgłę mózgową", bo totalnie nie kojarzę - wyjaśnisz bardziej
    szczegółowo ten mechanizm?

    A do kogo był adresowany cały lokdałn, żeby nie przeciążyć służby
    zdrowia ciężkimi przypadkami? Ciężko chorowali (i umierali) emeryci,
    więc zamykano przedszkola, podstawówki, średni, uczelnie, siłownie,
    kluby nocne i knajpy, wprowadzano nauczanie i pracę zdalną - wszystko
    adresowane do emerytów;) Za to w kościołach to można się gromadzić "bo
    są wysokie":P

    > Tu to mocno antycypujesz.

    Obecna linia orzecznictwa jest w zasadzie ustalona - wszystko na drzewo.

    > A w temacie - w UK też uwalają czy tam działali zgodnie z prawem?

    Nie wiem, nie znam anglosaskiego systemu prawa i jeszcze ich
    precedensów. Natomiast u nas robiono wszystko, żeby nie wprowadzić
    obostrzeń i nakazu szczepień zgodnie z prawem. Co więcej - kowid do tej
    pory nie został wpisany na listę chorówb zakaźnych - minister jednej
    choroby nie znalazł czasu:P Przypadeg;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 12. Data: 2023-04-18 18:38:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.04.2023 o 09:50, Kviat pisze:

    > "NAJMŁODSI SĄ NAJBARDZIEJ NARAŻENI

    Czy ty w ogóle czytasz co piszesz? Covid to choroba której jakieś 90%
    ofiar stanowili ludzie po 70 (co też nie jest prawdą - po prostu
    przeszli test, zdecydowana większość zmarła na "współisrtniejące"), a ty
    wrzeszczysz wielkimi literami, że "najmłodsi są najnardziej narażeni"?

    Ile w Polsce zmarło osób poniżej 18 lat na sam kowid (bez chorób
    wspóistniejących)? Wystarczy palców jednej ręki?

    Tobie naprawdę ten koronapierdolec na głowę się rzucił.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 13. Data: 2023-04-18 19:26:10
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 18.04.2023 o 18:38, Shrek pisze:

> [...]
    > wspóistniejących)? Wystarczy palców jednej ręki?
    >
    > Tobie naprawdę ten koronapierdolec na głowę się rzucił.

    Piszesz jak jakiś pisowski upośledzony ułom, który nie kliknie, nie
    przeczyta, nie bardzo wie z czym dyskutuje, ale wie lepiej. Jak typowy szur.

    Po pierwsze: nie ja to napisałem. To był cytat. Z linka. Nie wiem jak
    niskim poziomem intelektualnym trzeba dysponować żeby tego nie zauważyć.

    Po drugie: masz lepsze, bardziej wiarygodne dane i wiesz, że autorka
    bredzi, to napisz do niej, że bredzi, bo pewnie się nie zna, a ty się na
    tym znasz lepiej. Napisz, co ci odpisała.

    I po trzecie, nie wrzeszczę wielkimi literami. Nie wiem jak niskim
    poziomem intelektualnym trzeba dysponować żeby nie zauważyć, że to był
    cytat. Ctrl-C Ctrl-V z linka. A to jest śródtytuł jednego z akapitów. Na
    twoje nieszczęście autor tego wpisu postanowił napisać go wielkimi
    literami. Nie wiem dlaczego. Napisz do niego i zapytaj, a potem napisz
    co ci odpisał.

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 14. Data: 2023-04-18 19:43:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.04.2023 o 19:26, Kviat pisze:

    > Piszesz jak jakiś pisowski upośledzony ułom, który nie kliknie, nie
    > przeczyta, nie bardzo wie z czym dyskutuje, ale wie lepiej. Jak typowy
    > szur.

    Przecież ty się właśnie zachowujesz jak jakiś szur - walisz capslockiem
    jakieś bzdury zupełenie oderwane od tematu, rzeczywistości a nawet
    tekstu. Brakuje tylko żółtych liter.

    > Po pierwsze: nie ja to napisałem. To był cytat.

    To pochuj cytujesz głupoty?

    > Po drugie: masz lepsze, bardziej wiarygodne dane

    Tak - mam wiarygodne dane, że to co zostało podkreślone capslokiem to
    brednie. Skoro autorka to aukurat uznała za stosowne podkreslić to
    znaczy że jest idiotką. Ewentualnie ktoś dodał śródtytuły a ty je
    bezmyślne cytujesz.

    > I po trzecie, nie wrzeszczę wielkimi literami.

    Ta - wiemy szury capslocka wcisnęły.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 15. Data: 2023-04-18 21:43:18
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 18.04.2023 o 19:43, Shrek pisze:

    > Przecież ty się właśnie zachowujesz jak jakiś szur - walisz capslockiem

    Dziecko drogie, czego nie rozumiesz z kombinacji klawiszy Ctrl-C Ctrl-V
    z cytowanego linka?

    > jakieś bzdury zupełenie oderwane od tematu, rzeczywistości a nawet
    > tekstu.

    Wręcz przeciwnie. Odnosił się bezpośrednio do tego, co napisałeś, ale
    trzeba by było go przeczytać. Ze zrozumieniem.

    > Brakuje tylko żółtych liter.

    Na szczęście u ciebie nie brakuje.

    > To pochuj cytujesz głupoty?

    Głupoty, bo ty tak twierdzisz? LOL :)
    A kim ty jesteś? Jakie masz kompetencje w tym temacie?
    Ja przynajmniej wiem kogo cytuję. Nie zgadzasz się, to polemizuj z kimś,
    kto ma o tym pojęcie. Przedstaw wyniki swoich badań... chociaż jeden
    argument, a nie twoje silne przekonanie, bo coś tam przez okno widziałeś.
    Napisz, co ci odpisali.

    > Tak - mam wiarygodne dane, że to co zostało podkreślone capslokiem to
    > brednie.

    I co ci odpisali?

    > Skoro autorka to aukurat uznała za stosowne podkreslić to
    > znaczy że jest idiotką.

    O jesuuu...przecież to śródtytuł redakcyjny...
    Przeczytaj ze zrozumieniem linka. I co kto napisał.
    Przecież ty nawet nie ogarniasz o czym dyskutujesz...

    > Ewentualnie ktoś dodał śródtytuły a ty je
    > bezmyślne cytujesz.

    Przekonaj mnie, że napisali głupoty. Ale argumentem, a nie tym co ci się
    wydaje, albo widziałeś przez okno.

  • 16. Data: 2023-04-18 22:05:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.04.2023 o 21:43, Kviat pisze:

    > Dziecko drogie, czego nie rozumiesz z kombinacji klawiszy Ctrl-C Ctrl-V
    > z cytowanego linka?

    Ja zrobiłem ctrl+V czy ty, że ode mnie oczekujesz wyjaśnienia co
    wklejający miał na myśli i czemu ta bzdura miała służyć?

    > O jesuuu...przecież to śródtytuł redakcyjny...

    To pochuj bzdury cytujesz i masz pretensję do innych że ci zwracają
    uwagę, że bzdury wklejasz?

    > Przekonaj mnie, że napisali głupoty. Ale argumentem, a nie tym co ci się
    > wydaje, albo widziałeś przez okno.

    Poważnie mam ci podać dane do tego, że "najmłodsi" stanowią ułamek
    procenta zgonów który w jakikowiek sposób da się powiązać z kowidem?

    https://www.statista.com/statistics/1110890/poland-c
    oronavirus-covid-19-fatalities-by-age/

    > Dziecko drogie, czego nie rozumiesz z kombinacji klawiszy Ctrl-C Ctrl-V
    > z cytowanego linka?

    Ja ci controla z vałem wcisnąłem? Cytujesz bzdury a teraz starasz się
    argumentować, że to nie ty - ty poważny jesteś? Zachwujesz się jak
    robert "ja nie napsałem tego co wam napisałem" i "rozporzadzenie nie
    precyzuje czy tezy zawarte w cytatach muszą być prawdziwe";)

    Dobra - widzę, że szkoda na ciebie czasu. Nic nie zmądrzałeś.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 17. Data: 2023-04-18 23:15:22
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 18.04.2023 o 22:05, Shrek pisze:

    > Ja zrobiłem ctrl+V czy ty, że ode mnie oczekujesz wyjaśnienia co
    > wklejający miał na myśli i czemu ta bzdura miała służyć?

    Cieszę się, że w końcu zrozumiałeś, że to nie ja walę capslockiem.

    > To pochuj bzdury cytujesz i masz pretensję do innych że ci zwracają
    > uwagę, że bzdury wklejasz?

    Co ci odpisali, gdy zwróciłeś im uwagę, że to bzdury?

    > Poważnie mam ci podać dane do tego, że "najmłodsi" stanowią ułamek
    > procenta zgonów który w jakikowiek sposób da się powiązać z kowidem?

    Nie.
    Widzę, że się pogubiłeś.
    Masz podać dane, że można olać młodych, bo nie przechodzą ciężko, nie
    mają powikłań, nie blokują miejsc w szpitalach, matki z chorymi dziećmi
    nie zwiększają kolejek i młodzi nie są jednym z główny transmiterów - w
    tym na starszych, więc na chuj były obostrzenia również dla młodych.
    Zafiksowałeś się na ilości zgonów wśród młodych, bo tylko tyle widzisz
    przez swoje wąskie okno.

    A potem prześlij te dane do tych, co mają o tym pojęcie, napisz im i że
    piszą bzdury. Potem napisz tutaj co ci odpisali - to będzie dla mnie
    argument.

    > Ja ci controla z vałem wcisnąłem? Cytujesz bzdury a teraz starasz się
    > argumentować, że to nie ty - ty poważny jesteś?

    Nie możesz się zdecydować, czy się czepić treści czy formy?
    Jesteś z pisu, że trzeba ci wielokrotnie tłumaczyć, że te wielkie litery
    były cytatem?

    Ty jakiś upośledzony jesteś... jak jakiś konfederat albo pisowiec... po
    wklejeniu cytatu miałem specjalnie dla ciebie wyedytować na małe litery?
    To był, kurwa, _cytat_ z linka. Ctrl-c Ctrl-v... czego jeszcze nie
    rozumiesz? Kim ty kurwa jesteś żebym specjalnie dla ciebie marnował czas
    na zmianę cytatu z linka z wielkich liter na małe? I w jakim celu
    miałbym to robić? Jak odniosłeś wrażenie, że autor artykułu wrzeszczy
    wielkimi literami, to napisz do niego.
    A potem napisz tutaj co ci odpisał.

    > Zachwujesz się jak
    > robert "ja nie napsałem tego co wam napisałem"

    Dziecko drogie, zapoznaj się ze znaczeniem słowa "cytat".
    Łopatologicznie: w przeciwieństwie do roberta ja faktycznie tego nie
    napisałem.
    To był, kurwa, _CYTAT_

    (Wielkie litery i podkreślenie moje)

    > i "rozporzadzenie nie
    > precyzuje czy tezy zawarte w cytatach muszą być prawdziwe";)

    Napisz do autora, a ściślej, do tej doktor (którą on _CYTUJE_), że pisze
    bzdury.
    Napisz co ci odpisała.

    > Dobra - widzę, że szkoda na ciebie czasu. Nic nie zmądrzałeś.

    A ja widzę, że ty jeszcze bardziej zgłupiałeś.

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 18. Data: 2023-04-19 06:44:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.04.2023 o 23:15, Kviat pisze:

    > Cieszę się, że w końcu zrozumiałeś, że to nie ja walę capslockiem.

    Było nas dwóch - ja wrzuciłem capslocka czy ty?

    > Nie.
    > Widzę, że się pogubiłeś.
    > Masz podać dane, że można olać młodych, bo nie przechodzą ciężko,

    Dostałeś dane. W opozycji do tak precyzyjnych stwierdzeń jak "- Połowa z
    tego to dzieci. Coraz więcej pacjentów pediatrycznych trafia na oddziały
    szpitalne." Połowa z czego? Co w tym dziwnego że w sezonie więcej dzieci
    trafia na oddziały szpitalne?

    > nie
    > mają powikłań,

    A ile na milion mają tych powikłań i jak to się ma do 70+

    > nie blokują miejsc w szpitalach,

    No nie blokują szpitali. To robili emeryci.

    > matki z chorymi dziećmi
    > nie zwiększają kolejek

    Ojoj. Matki z dziećmi z katarem chodzą do przychodni w sezonie grypowym.
    Trzeba zamknąć przychodnie.

    > i młodzi nie są jednym z główny transmiterów - w
    > tym na starszych,

    Zwłaszcza jak zamiast do zamkniętej szkoły idą do babci.

    > Zafiksowałeś się na ilości zgonów wśród młodych, bo tylko tyle widzisz
    > przez swoje wąskie okno.

    Bo to jest główny cel zarządzania epidemią - żeby przeżyło jak najwięcej
    osób. I jedyny mierzalny to nadmiarowe zgony - wszystkie. Szwecja była
    krytykowana za luźne podejście do lokdałnów. Wejdź sobie
    https://ourworldindata.org/excess-mortality-covid

    Włącz polskę, UK, niemcy, francję norwegię i szwecję. I co widzisz?
    Szwecja wypada... najlepiej. Oczywiście może to być zbieg okolicznosci,
    szwecja to jednak dość się wyróżnia - porównajmy jeszcze do irlandii
    gdzie był zaordyzm - no znów szwecja wygrywa;) BTW - ciekawa jest
    finlandia - uniknęła piku na początku- jak polska;)

    > A potem prześlij te dane do tych, co mają o tym pojęcie, napisz im i że
    > piszą bzdury.

    A po co mam korespondować z kimś kto jako śródtytuł wyróżnia taką
    oczywistą bzdurę, że nie warto go traktować poważnie. Przecież to zwykły
    propagandowy artykuł jest.

    > Nie możesz się zdecydować, czy się czepić treści czy formy?

    "najmłodsi są najbardziej zagrożeni". Przecie czepiam się treści, która
    jest oczywistą bzdurą i to jeszcze podkreślona formą, żeby idiocy
    wiedzieli na co patrzeć- to definicja propagandy.

> [...]
    > Dziecko drogie, zapoznaj się ze znaczeniem słowa "cytat".
    > Łopatologicznie: w przeciwieństwie do roberta ja faktycznie tego nie

    Twój kurwa _CYTAT_. Więc przestań pierdolić:P

    > Napisz do autora, a ściślej, do tej doktor (którą on _CYTUJE_), że pisze
    > bzdury.
    > Napisz co ci odpisała.

    A po co mam dyskutować z twoimi propagandzistami? Do antka od zamachu
    też mam pisać - czy wystarczy jak powiem że jest pierdolnięty i jego
    wysrywów niesposób traktować poważnie?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 19. Data: 2023-04-19 09:56:55
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-04-19, Shrek <...@w...pl> wrote:
> [...]
    > gdzie był zaordyzm - no znów szwecja wygrywa;) BTW - ciekawa jest
    > finlandia - uniknęła piku na początku- jak polska;)

    Już w poprzednich dyskusjach zostało to wspomniane, ale jak te kraje nie
    mają indentycznej infra/struktury medycznej, jej zarządzania, społecznej,
    kultury, etc. etc. to takie porównania są z lekka albo i mocniej o kant
    dupy. Może szwedzka służba zdrowia była wydolna nawet z puszczeniem
    wszystkiego na żywioł, a polska jest niewydolna nawet bez kowida, więc
    taki kowid robi dużo większe w niej spustoszenie nawet przy mega
    restrykcjach. A może Szwedzi szanują bardziej przestrzeń osobistą, a
    Polacy włażą na siebie i się tulą przy byle okazji. Może odwiedzają się
    cześciej. Może używają czesciej komunikacji miejskiej. Moze może może.

    --
    Marcin

  • 20. Data: 2023-04-19 17:46:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > mają indentycznej infra/struktury medycznej, jej zarządzania, społecznej,
    > kultury, etc. etc. to takie porównania są z lekka albo i mocniej o kant

    Wiem. Sam pisałem, że na wykresach śmierci od szczepionek "widać zabory"
    co powodowało, że byłem szurem. Korelacja jest warunkiem "niemal"
    koniecznym ale nie wystarczającym. Ale jakaś zachodzić powinna. A nie
    zachodzi niemal nigdzie.

    > Moze może może.

    Może, ale to nie tak działa. Skoro ktoś w imię czegoś zamknął gospodarki
    i spowodował światory kryzys, to wypadałoby żeby to potem przeanalizować
    - co było dobrze, jakie dało efekty a co należy poprawić. Choćby po to
    żeby następnym razem wiedzieć. Nic takiego nie nastąpiło. Wszystko
    opiera się na "udowodnij, że nie pomogło", a to właśnie należałoby
    udowodnić albo uprawdopodobnić chociaż że pomogło. Jak pisałem - dość
    oczywistym tematem do zastanowienia się jest temat czy dobrze
    adresowaliśmy lokdałny do pracujących, skoro zagrożeni byli emeryci. A
    tu kwiatek wyskauje że "najbardziej narażeni są najmłodsi" i jak mu
    zwracam uwagę, że to bzdura i gówno na wejściu daje gówno na wyjściu to
    się burzy, że on tylko bzdury cytuje.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!