    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zaraza
    Date: Tue, 18 Apr 2023 23:15:22 +0200

    W dniu 18.04.2023 o 22:05, Shrek pisze:

    > Ja zrobiłem ctrl+V czy ty, że ode mnie oczekujesz wyjaśnienia co
    > wklejający miał na myśli i czemu ta bzdura miała służyć?

    Cieszę się, że w końcu zrozumiałeś, że to nie ja walę capslockiem.

    > To pochuj bzdury cytujesz i masz pretensję do innych że ci zwracają
    > uwagę, że bzdury wklejasz?

    Co ci odpisali, gdy zwróciłeś im uwagę, że to bzdury?

    > Poważnie mam ci podać dane do tego, że "najmłodsi" stanowią ułamek
    > procenta zgonów który w jakikowiek sposób da się powiązać z kowidem?

    Nie.
    Widzę, że się pogubiłeś.
    Masz podać dane, że można olać młodych, bo nie przechodzą ciężko, nie
    mają powikłań, nie blokują miejsc w szpitalach, matki z chorymi dziećmi
    nie zwiększają kolejek i młodzi nie są jednym z główny transmiterów - w
    tym na starszych, więc na chuj były obostrzenia również dla młodych.
    Zafiksowałeś się na ilości zgonów wśród młodych, bo tylko tyle widzisz
    przez swoje wąskie okno.

    A potem prześlij te dane do tych, co mają o tym pojęcie, napisz im i że
    piszą bzdury. Potem napisz tutaj co ci odpisali - to będzie dla mnie
    argument.

    > Ja ci controla z vałem wcisnąłem? Cytujesz bzdury a teraz starasz się
    > argumentować, że to nie ty - ty poważny jesteś?

    Nie możesz się zdecydować, czy się czepić treści czy formy?
    Jesteś z pisu, że trzeba ci wielokrotnie tłumaczyć, że te wielkie litery
    były cytatem?

    Ty jakiś upośledzony jesteś... jak jakiś konfederat albo pisowiec... po
    wklejeniu cytatu miałem specjalnie dla ciebie wyedytować na małe litery?
    To był, kurwa, _cytat_ z linka. Ctrl-c Ctrl-v... czego jeszcze nie
    rozumiesz? Kim ty kurwa jesteś żebym specjalnie dla ciebie marnował czas
    na zmianę cytatu z linka z wielkich liter na małe? I w jakim celu
    miałbym to robić? Jak odniosłeś wrażenie, że autor artykułu wrzeszczy
    wielkimi literami, to napisz do niego.
    A potem napisz tutaj co ci odpisał.

    > Zachwujesz się jak
    > robert "ja nie napsałem tego co wam napisałem"

    Dziecko drogie, zapoznaj się ze znaczeniem słowa "cytat".
    Łopatologicznie: w przeciwieństwie do roberta ja faktycznie tego nie
    napisałem.
    To był, kurwa, _CYTAT_

    (Wielkie litery i podkreślenie moje)

    > i "rozporzadzenie nie
    > precyzuje czy tezy zawarte w cytatach muszą być prawdziwe";)

    Napisz do autora, a ściślej, do tej doktor (którą on _CYTUJE_), że pisze
    bzdury.
    Napisz co ci odpisała.

    > Dobra - widzę, że szkoda na ciebie czasu. Nic nie zmądrzałeś.

    A ja widzę, że ty jeszcze bardziej zgłupiałeś.

    A szury miały rację.
    Piotr