    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zaraza
    Date: Wed, 19 Apr 2023 06:44:33 +0200

    W dniu 18.04.2023 o 23:15, Kviat pisze:

    > Cieszę się, że w końcu zrozumiałeś, że to nie ja walę capslockiem.

    Było nas dwóch - ja wrzuciłem capslocka czy ty?

    > Nie.
    > Widzę, że się pogubiłeś.
    > Masz podać dane, że można olać młodych, bo nie przechodzą ciężko,

    Dostałeś dane. W opozycji do tak precyzyjnych stwierdzeń jak "- Połowa z
    tego to dzieci. Coraz więcej pacjentów pediatrycznych trafia na oddziały
    szpitalne." Połowa z czego? Co w tym dziwnego że w sezonie więcej dzieci
    trafia na oddziały szpitalne?

    > nie
    > mają powikłań,

    A ile na milion mają tych powikłań i jak to się ma do 70+

    > nie blokują miejsc w szpitalach,

    No nie blokują szpitali. To robili emeryci.

    > matki z chorymi dziećmi
    > nie zwiększają kolejek

    Ojoj. Matki z dziećmi z katarem chodzą do przychodni w sezonie grypowym.
    Trzeba zamknąć przychodnie.

    > i młodzi nie są jednym z główny transmiterów - w
    > tym na starszych,

    Zwłaszcza jak zamiast do zamkniętej szkoły idą do babci.

    > Zafiksowałeś się na ilości zgonów wśród młodych, bo tylko tyle widzisz
    > przez swoje wąskie okno.

    Bo to jest główny cel zarządzania epidemią - żeby przeżyło jak najwięcej
    osób. I jedyny mierzalny to nadmiarowe zgony - wszystkie. Szwecja była
    krytykowana za luźne podejście do lokdałnów. Wejdź sobie
    https://ourworldindata.org/excess-mortality-covid

    Włącz polskę, UK, niemcy, francję norwegię i szwecję. I co widzisz?
    Szwecja wypada... najlepiej. Oczywiście może to być zbieg okolicznosci,
    szwecja to jednak dość się wyróżnia - porównajmy jeszcze do irlandii
    gdzie był zaordyzm - no znów szwecja wygrywa;) BTW - ciekawa jest
    finlandia - uniknęła piku na początku- jak polska;)

    > A potem prześlij te dane do tych, co mają o tym pojęcie, napisz im i że
    > piszą bzdury.

    A po co mam korespondować z kimś kto jako śródtytuł wyróżnia taką
    oczywistą bzdurę, że nie warto go traktować poważnie. Przecież to zwykły
    propagandowy artykuł jest.

    > Nie możesz się zdecydować, czy się czepić treści czy formy?

    "najmłodsi są najbardziej zagrożeni". Przecie czepiam się treści, która
    jest oczywistą bzdurą i to jeszcze podkreślona formą, żeby idiocy
    wiedzieli na co patrzeć- to definicja propagandy.

    > Jesteś z pisu,
    > Dziecko drogie, zapoznaj się ze znaczeniem słowa "cytat".
    > Łopatologicznie: w przeciwieństwie do roberta ja faktycznie tego nie
    > napisałem.
    > To był, kurwa, _CYTAT_
    >
    > (Wielkie litery i podkreślenie moje)

    Twój kurwa _CYTAT_. Więc przestań pierdolić:P

    > Napisz do autora, a ściślej, do tej doktor (którą on _CYTUJE_), że pisze
    > bzdury.
    > Napisz co ci odpisała.

    A po co mam dyskutować z twoimi propagandzistami? Do antka od zamachu
    też mam pisać - czy wystarczy jak powiem że jest pierdolnięty i jego
    wysrywów niesposób traktować poważnie?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!