  • 1. Data: 2023-04-14 10:04:53
    Temat: Zaraza
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=ykFGWwt7l18

    Jak byłem w Anglii, to miałem takie ogólne wrażenie, ze bardzo podobna
    do Polski, a to jeszcze w czasach gdy nas tam było niewielu :-)

    J.

  • 2. Data: 2023-04-14 16:49:10
    Temat: Re: Zaraza
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.04.2023 o 10:04, J.F pisze:

    > https://www.youtube.com/watch?v=ykFGWwt7l18
    >

    > Jak byłem w Anglii, to miałem takie ogólne wrażenie, ze bardzo podobna
    > do Polski, a to jeszcze w czasach gdy nas tam było niewielu :-)

    Bo koronapierolec to zjawisko ponadnarodowe. Jakaś popierdolona
    mieszanka cyberpanka, faszyzmu orwela, socjotechniki i ludzkiej
    naiwności. Co powoduje że nawet ciężko na ten temat dyskutować bo to
    jakbyś wszedł miedzy krzyżowców i saracnów i zaczął się odwoływać do nauki;)

    A żeby było w temacie grupy - każdy jeden przekrczający uprawnienia i
    jego szefostwo powinno być pociągnięte do odpowiedzialności. Chociażby
    po to żeby następnym razem za "ja tylko wykonuję rozkazy" wszelkiej
    maści oportunisci wiedzieli że nie są bezkarni.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 3. Data: 2023-04-14 19:31:09
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 14.04.2023 o 16:49, Shrek pisze:

    > Bo koronapierolec to zjawisko ponadnarodowe. Jakaś popierdolona
    > mieszanka cyberpanka, faszyzmu orwela, socjotechniki i ludzkiej
    > naiwności.

    https://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/artykuly/1460
    163,wlochy-koronawirus-brakuje-miejsc-w-kostnicach.h
    tml

    https://tvn24.pl/swiat/koronawirus-we-wloszech-braku
    je-miejsc-w-szpitalach-armia-oddaje-koszary-4296065

    > Co powoduje że nawet ciężko na ten temat dyskutować bo to
    > jakbyś wszedł miedzy krzyżowców i saracnów i zaczął się odwoływać do
    > nauki;)

    No właśnie. Z takimi, którzy negują fakty trudno się dyskutuje.

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 4. Data: 2023-04-14 19:43:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.04.2023 o 19:31, Kviat pisze:

    > No właśnie. Z takimi, którzy negują fakty trudno się dyskutuje.

    O masz ci los...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 5. Data: 2023-04-16 23:50:20
    Od: PD <p...@g...pl>

> [...]
    je-miejsc-w-szpitalach-armia-oddaje-koszary-4296065

    > No właśnie. Z takimi, którzy negują fakty trudno się dyskutuje.

    Jeśli mogę jakoś pomóc, to polecam dyskurs wewnętrzny - tam zjawisko o
    którym piszesz nie występuje.

    PD

  • 6. Data: 2023-04-17 16:53:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 14 Apr 2023 19:31:09 +0200, Kviat wrote:

    > https://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/artykuly/1460
    163,wlochy-koronawirus-brakuje-miejsc-w-kostnicach.h
    tml

    Tylko zauważ - podają tam 890 zmarłych na wirusa w Lombardii.

    Lombardia liczy 10mln mieszkanców, to tak trywialnie liczac sredni
    wiek na 80 lat, powinno byc 125 tys zgonów rocznie.
    10 tys miesiecznie.

    Wymieniony tam Mediolan to 1.2mln. ok 1200 zgonow miesiecznie.
    Dopiero Bergamo to 120 tys mieszkancow.

    To gdzie te zgony covidowe - w Lombardii, w Mediolanie, w Bergamo?
    890 w miesiac, w dwa?

    W Polsce mielismy okres, gdy smiertelnosc wzrosła dwukrotnie.
    Z czego tylko cwierc zdiagnozowano Covid.
    I jakos krajowi grabarze dali radę. Czy nie dawali?
    To byla koncowka 2021.

    Podobnie kiepsko było w NY, gdzie tez był kryzys pogrzebowy.

    A w Londynie ... dopiero w na początku 2021?
    https://www.bbc.com/news/uk-england-london-55670469

    podaja tam 10tys ofiar Covid ... ale to z calego roku.
    Fakt, ze akurat wtedy mieli drugą fale, ze smiertelnoscią
    siegającą 9 tys tygodniowo ... ale w całej UK.
    Ile z tego w Londynie, ktos znajdzie?

    Moze to nie tylko wina Covid, czy raczej - nie tylko wysokiej
    smiertelnosci covid, ale jeszcze cos wiecej sie nałożyło,
    np dłuzszy okres gromadzenia rodziny, czy covid rozłożyl grabarzy?

    Marzec 2020 też moze być ciekawy,
    https://www.theguardian.com/world/2020/mar/19/tempor
    ary-morgues-being-set-up-across-uk-amid-rising-covid
    -19-deaths

    Inna sprawa, ze w stabilnym biznesie, moze byc problem podniesc nagle
    "produkcje" o 20%.

    Ale fluktuacje sezonowe w tym biznesie tez przeciez są.

    > https://tvn24.pl/swiat/koronawirus-we-wloszech-braku
    je-miejsc-w-szpitalach-armia-oddaje-koszary-4296065

    > No właśnie. Z takimi, którzy negują fakty trudno się dyskutuje.

    Ale sam widzisz jakie fakty.
    Cos tu nie gra.

    > A szury miały rację.

    W czym?

    J.

  • 7. Data: 2023-04-17 22:51:04
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 17.04.2023 o 16:53, J.F pisze:

    > W czym?

    W tym, że ci którzy w kółko zadają te same pytania powinni przyczepiać
    sobie do monitora karteczki z notatkami.

    Powrotu od zdrowia życzę.
    Piotr

  • 8. Data: 2023-04-18 06:44:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.04.2023 o 22:51, Kviat pisze:

    > W tym, że ci którzy w kółko zadają te same pytania powinni przyczepiać
    > sobie do monitora karteczki z notatkami.

    Właśnie lepiej nie bo odpowiedzi na te same pytania zmieniają się
    zaskakująco mocno w ciągu tych trzech lat. Dalej uważasz że twierdzenie,
    że skuteczność i okres ochrony szczepionki na kowid jest porównywalna z
    grypą, to szurstwo, płaskoziemstwo i chuj wie co jeszcze?

    Dalej uważasz że w celu ochrony służby zdrowia w działaniach należało
    się skupić na osobach <50lat które generalnie nie przechodziły ciężko, a
    szczególnie na osobach <18 lat (w tej kategorii wiekowej na kowid nie
    zmarł chyba nikt) a nie grupie ryzyka w postaci emerytów?

    Takie dwa najoczywistsze "luźne" pytania.

    A w temacie grupy, czemu sądy upierdalają przy samej ziemi wszystkie
    wnioski o ukaranie? Dlaczego uważasz, że jak ktoś uważa że ewentualne
    obostrzenia powinny być wprowadzane zgodnie z prawem to powinno mu się
    przykleić łatkę szura?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 9. Data: 2023-04-18 09:48:15
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 18 kwietnia 2023 o 06:45:00 UTC+2 Shrek napisał(a):
> [...]
    > że skuteczność i okres ochrony szczepionki na kowid jest porównywalna z
    > grypą, to szurstwo, płaskoziemstwo i chuj wie co jeszcze?

    To jaka miała być ta szczepionka?

> [...]
    > zmarł chyba nikt) a nie grupie ryzyka w postaci emerytów?
    >
    > Takie dwa najoczywistsze "luźne" pytania.

    To drugie to chyba mam "mgłę mózgową", bo totalnie nie kojarzę - wyjaśnisz bardziej
    szczegółowo ten mechanizm?

> [...]
    > wnioski o ukaranie? Dlaczego uważasz, że jak ktoś uważa że ewentualne
    > obostrzenia powinny być wprowadzane zgodnie z prawem to powinno mu się

    Tu to mocno antycypujesz.
    A w temacie - w UK też uwalają czy tam działali zgodnie z prawem?

  • 10. Data: 2023-04-18 09:50:58
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 18.04.2023 o 06:44, Shrek pisze:

> [...]
    > że skuteczność i okres ochrony szczepionki na kowid jest porównywalna z
    > grypą, to szurstwo, płaskoziemstwo i chuj wie co jeszcze?

    Co ja uważam ma znaczenie drugorzędne.
    Z faktami się nie dyskutuje.

    2023-01-17 05:48
    https://www.pap.pl/aktualnosci/news%2C1522288%2Cw-eu
    ropie-rozprzestrzenia-sie-nowa-mutacja-omikrona-spec
    jalisci-ostrzegaja

> [...]
    > szczególnie na osobach <18 lat (w tej kategorii wiekowej na kowid nie
    > zmarł chyba nikt) a nie grupie ryzyka w postaci emerytów?

    Opublikowano 20 stycznia 2023 11:49
    https://www.medexpress.pl/ochrona-zdrowia/sezon-infe
    kcyjny-trwa-szczegolnie-zagrozone-sa-male-dzieci-862
    40/

    "Okazuje się też, że im dłużej trwała pandemia i im więcej lekarze mieli
    doświadczeń, tym mniej aktualnym stawało się przekonanie, że przebieg
    tej choroby u dzieci jest łagodny."

    "NAJMŁODSI SĄ NAJBARDZIEJ NARAŻENI

    - Połowa z tego to dzieci. Coraz więcej pacjentów pediatrycznych trafia
    na oddziały szpitalne. Musimy pamiętać też o tym, że dzieci są istotnym
    transmiterem infekcji wirusowych w społeczeństwie. Jeśli w danym
    momencie choruje dużo dzieci, to za chwilę będzie też dużo chorych
    dorosłych - podkreśla dr Ilona Małecka."

    Linki do stron w nieludzkim języku sobie daruję.

    > Takie dwa najoczywistsze "luźne" pytania.

    To zadaj je tym, którzy się na tym znają.
    Napisz co ci odpisali.

    > A w temacie grupy, czemu sądy upierdalają przy samej ziemi wszystkie
    > wnioski o ukaranie?

    Może temu, że niekompetentne patałachy z rządu nie potrafią sklecić
    kawałka prawa zgodnego z prawem, a nie dlatego, że antyszczepionkowe
    szury twierdzą, że szczepionki są nieskuteczne i że obostrzenia były
    niepotrzebne.

    > Dlaczego uważasz, że jak ktoś uważa że ewentualne
    > obostrzenia powinny być wprowadzane zgodnie z prawem to powinno mu się
    > przykleić łatkę szura?

    Nie uważam tak.
    To, że ktoś to zjebał prawnie nie ma związku z tym, czy obostrzenia były
    konieczne, czy nie.

    A szury miały rację.
    Piotr