    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zaraza
    Date: Tue, 18 Apr 2023 21:43:18 +0200

    W dniu 18.04.2023 o 19:43, Shrek pisze:

    > Przecież ty się właśnie zachowujesz jak jakiś szur - walisz capslockiem

    Dziecko drogie, czego nie rozumiesz z kombinacji klawiszy Ctrl-C Ctrl-V
    z cytowanego linka?

    > jakieś bzdury zupełenie oderwane od tematu, rzeczywistości a nawet
    > tekstu.

    Wręcz przeciwnie. Odnosił się bezpośrednio do tego, co napisałeś, ale
    trzeba by było go przeczytać. Ze zrozumieniem.

    > Brakuje tylko żółtych liter.

    Na szczęście u ciebie nie brakuje.

    > To pochuj cytujesz głupoty?

    Głupoty, bo ty tak twierdzisz? LOL :)
    A kim ty jesteś? Jakie masz kompetencje w tym temacie?
    Ja przynajmniej wiem kogo cytuję. Nie zgadzasz się, to polemizuj z kimś,
    kto ma o tym pojęcie. Przedstaw wyniki swoich badań... chociaż jeden
    argument, a nie twoje silne przekonanie, bo coś tam przez okno widziałeś.
    Napisz, co ci odpisali.

    > Tak - mam wiarygodne dane, że to co zostało podkreślone capslokiem to
    > brednie.

    I co ci odpisali?

    > Skoro autorka to aukurat uznała za stosowne podkreslić to
    > znaczy że jest idiotką.

    O jesuuu...przecież to śródtytuł redakcyjny...
    Przeczytaj ze zrozumieniem linka. I co kto napisał.
    Przecież ty nawet nie ogarniasz o czym dyskutujesz...

    > Ewentualnie ktoś dodał śródtytuły a ty je
    > bezmyślne cytujesz.

    Przekonaj mnie, że napisali głupoty. Ale argumentem, a nie tym co ci się
    wydaje, albo widziałeś przez okno.

    A szury miały rację.
    Piotr