  • 41. Data: 2004-06-11 19:07:29
    Temat: Re: Zamiana OS typu OEM miedzy dwoma komputerami
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    P...@i...pl news:opr9eiistq73akwt@localhost

    > Przepraszam bardzo, ale zacytowana powyżej treść artykułu, pochodzaca
    > zapewne ze strony STI nie pokrywa się z treścią wskazaną w oficjalnej
    > publikacji Kancelarii Sejmu RP. Albo więc tzw. Stowarzyszenie Twórców
    > Internetowych dysponuje nieaktualnym tekstem ustawy, albo też pan Arnold
    > postanowił dostosowac prawo do swych poglądów. I kto teraz się
    > kompromituje?

    Skrot STI oznacza moze cos innego niz myslisz, mi sie to zawsze kojarzylo
    bardziej z Stowarzyszeni Totalnych Idiotow ;)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 42. Data: 2004-06-11 19:09:19
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@e...net news:cabt3e$me7$1@news.onet.pl

    > Guzik mnie obchodzi kiedzy ostatni raz się zakładałeś.

    Wiele rzeczy sie zmienia na swiecie, pogoda, polityka, technika.

    Tylko arnold - ciagle tak samo stukniety ;)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 43. Data: 2004-06-11 19:11:00
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    l...@p...fm news:cac97r$go0$1@opal.icpnet.pl

    > Ależ on się z niczego nie śmieje!
    > Takie napady pozostały mu po tragicznym wydarzeniu. Nie słyszałeś??
    > Byś Ty wiedział jak strasznie go zomowcy po głowie bili!! I jak się
    > przy tym śmiali:Buacha cha cha cha cha cha !!!!!!!!!!!!!
    > I od tego czasu w popapranej główce wciąż słyszy ten śmiech;)))
    > Nie wiesz, że żyjesz w policyjnym państwie?

    Nie nie, to nie zomowcy tylko wlasciciel kolhozu przyjechal na mototrze, w
    googleach. I od tej pory jak przycisniesz buzdygana do muru proszac o
    podstawe prawna itd, to zawsze uslyszysz - poszukaj se w google ;)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 44. Data: 2004-06-11 19:11:26
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

> [...]

    > I od tego czasu w popapranej główce wciąż słyszy ten śmiech;)))
    > Nie wiesz, że żyjesz w policyjnym państwie?

    Nie nie, to nie zomowcy tylko wlasciciel kolhozu przyjechal na motorze, w
    goglach. I od tej pory jak przycisniesz buzdygana do muru proszac o

  • 45. Data: 2004-06-11 19:36:16
    Od: "Daniel H." <h...@o...pl>

    > A po co chcesz ją potem odlejać?
    > Planujesz zmianę obudowy, bo w innych przypkach nie wiedzę sensu.
    >
    > Jeżeli chcesz ją nakleić, żeby potem przenieść OS i naklejkę na inny
    > sprzęt, to i tak naruszasz warunki licencji, w taki sam sposób jakyś jej
    > w ogóle nie naklejał, więc po co ta kombinacja.
    > Skopiuj OS na lewo i będziesz miał ten sam efekt.

    mam laptopa (wiec zmiana obudowy nie wchodzi w gre)
    gdybym go sprzedal i kupil nowy chcialbym dalej uzywac tego samego windowsa
    dlatego kupilem 2000, bo XP zbiera info o kompie
    wiem, ze naruszalbym warunki licencji, ale o tym wiedzialbym tylko ja :)
    myle sie?
    a ze to komp na firme musze miec nalepke,
    dlatego chcialbym wiedziec w jaki sposob ja przykleic zeby latwo bylo
    odkleic :)

    da sie to zrobic?

  • 46. Data: 2004-06-11 19:37:05
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Arek wrote:

    > Idź już stąd i przestań bredzić anonimowy człowieku, który boi się wziąć
    > jakąkolwiek odpowiedzialność za swoje słowa, bo tylko mącisz klarowną wodę
    > i stresujesz nieobeznanych ludzi.

    Ale ty buzdygan jesteś popierdzielony.
    To chyba tak od młodości? prawda?

  • 47. Data: 2004-06-11 19:38:07
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Arek wrote:

    > Użytkownik Daniel H. napisał:
    > [..]

    > Umowa OEM jest umową pomiędzy dystrybutorem sprzętu i oprogramowania.
    > Ciebie ona nie dotyczy.
    > Kupując sprzęt kupujesz także EGZEMPLARZ PROGRAMU i możesz z nim zrobić
    > co Ci się żywnie podoba poza jego najmem i dzierżawą.

    Np. pieprznąć nim buzdygana.

  • 48. Data: 2004-06-11 19:54:25
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Daniel H. wrote:

> [...]
    > a ze to komp na firme musze miec nalepke,
    > dlatego chcialbym wiedziec w jaki sposob ja przykleic zeby latwo bylo

    Tego windowsa, którego masz musisz sprzedać razem z laptopem, bez niego
    masz tylko nic nie warty krążek.
    Nie da się go używać legalnie na innym komputerze.
    Kupując laptopa razem z Windowsem OEM zgodziłeś się na takie warunki,
    więc je teraz przestrzegaj.
    Trzeba było wówczas kupić laptopa z Windowsem w wersji BOX.
    No chyba, że pytasz mnie "jak ukraść?"

    Poszukaj na stronach microsoftu informacji o downgrade.
    Z tego co pamiętam mając XP professional masz prawo używać wersji
    wcześniejszych. (mogę się mylić, sprawdź)

    Kupując nowego notebooka kup go
    a) bez windowsa i kup windowsa oddzielnie w wersji box
    b) zamień od razu przy kupnie wersje oem na wersję box.
    Efekt będzie ten sam.

  • 49. Data: 2004-06-11 19:57:01
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik poilkj napisał:
    > Tego windowsa, którego masz musisz sprzedać razem z laptopem, bez niego
    > masz tylko nic nie warty krążek.
    > Nie da się go używać legalnie na innym komputerze.

    Skończ już pieprzyć bzdury poilkj i naciągać ludzi na koszty.

    zdegustowany
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 50. Data: 2004-06-11 20:07:14
    Od: "Daniel H." <h...@o...pl>

> [...]
    > a) bez windowsa i kup windowsa oddzielnie w wersji box
    > b) zamień od razu przy kupnie wersje oem na wersję box.

    wiec tak:
    kupilem windowsa 2000 wersja oem z MYSZKA!
    mam laptopa i na nim chce tego windowsa zainstalowac
    za pol roku bede mial kaprys sprzedac laptopa i kupic nowy
    WIN Z MYSZKA sobie zostawie i bede chcial zainstalowac na nowym komputerze,
    czyli co okradne Microsoft?

    a moze mam nakleic nalepke na myszke?

    co Ty na to?