  • 11. Data: 2004-12-11 18:17:04
    Temat: Re: Zameldowanie Pilne!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    robert wrote:

    > Dobra ale jak jestem zameldowany na stale w innym miejscu i nie chce sie z
    > tego miejsca wymeldowac?

    A mi się nie chce płacić podatków - i co z tego?

  • 12. Data: 2004-12-11 18:18:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SQLwysyn wrote:

    > Ustawa u powszechnym obowiazku obrony nakresla ramy i zasady
    > postepowania równiez w przypadkach, gdy poborowy nie chce isc do wojska.
    > Skorzystanie ze swoich praw w ramach tej ustawy jest równiez
    > PRZESTRZEGANIEM prawa. Legalizmem.

    Buzdygan tego nie zrozumie... Jak sama nazwa wskazuje - narzędzie tępe ;)

  • 13. Data: 2004-12-11 18:32:48
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik robert napisał:

    > Dobra ale jak jestem zameldowany na stale w innym miejscu i nie chce sie z
    > tego miejsca wymeldowac?

    Widac nie znasz definicji meldunku... Przeczytaj co to jest i po co to jest.

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 14. Data: 2004-12-11 19:46:19
    Od: "RAV" <r...@o...pl>

    ale wystarczy czasowo

    --
    Pozdrawiam - RAV
    GG: 4750296...TLEN: ravsite...SKYPE: rafalkudlinski

  • 15. Data: 2004-12-13 16:13:31
    Od: "robert" <r...@o...pl>

    wiadomości news:cpfdj0$n7b$1@news2.ipartners.pl...

    > A mi się nie chce płacić podatków - i co z tego?
    Pytałęm się o radę ale widać że z wychowaniem to u ciebie straszne problemy.

  • 16. Data: 2004-12-13 16:14:48
    Od: "robert" <r...@o...pl>

    wiadomości news:cpdhdf$2pks$1@news2.ipartners.pl...

> [...]
    > k*.* z tego?
    >
    > [ciach]

    > Zauważ, trollu durny, że autor wątku nie pytał się ani o historię, ani o
    > futurystykę, tylko o bieżący stan prawny. Ale to chyba dla ciebie za
    > trudne do pojęcia...
    >
    > Tak na marginesie: też uważam ustawę o ewidencji w obecnej postaci za
    > idiotyczną (choć mi osobiście życia nie utrudnia). A jest jaka jest.
    >
    > [ciach]

    > A co mam dodawać? Istnieją i obywatele im podlegają. Jak się komuś coś
    > nie podoba - ustawy przewidują też metody proponowania poprawek do
    Ta ustawa jest idiotyczna. To może być tylko w naszym kraju.

  • 17. Data: 2004-12-13 16:15:38
    Od: "robert" <r...@o...pl>

    Użytkownik "RAV" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > --
    > Pozdrawiam - RAV
    > GG: 4750296...TLEN: ravsite...SKYPE: rafalkudlinski

    dzieki za informacje