  • 1. Data: 2004-12-10 22:36:20
    Temat: ile komornik może zająć
    Od: "dar" <n...@m...com>

    jestem na zasiłku dla bezrobotnych
    otrzymuję 504 brutto
    Ile komornik może zająć na rzecz obowiązku alimentacyjnego

    --
    Pozdrawiam Darek

  • 2. Data: 2004-12-13 13:26:15
    Temat: Re: ile komornik może zająć
    Od: "Indalo" <i...@p...fm>

    Użytkownik "dar" <n...@m...com> napisał w wiadomości
    > jestem na zasiłku dla bezrobotnych
    > otrzymuję 504 brutto
    > Ile komornik może zająć na rzecz obowiązku alimentacyjnego

    tyle ile jesteś winien... akurat te sprawy ZTCW są bardzo 'lukratywne' -
    szybkie wyroki, egzekucja i duże koszta postępowania - komprnicy chętnie się
    ich podejmują, a przypadek obniżenia alimentów znam tylko jeden - może warto
    spróbować?

    pzdr

    --
    Marcin
    e-mail: http://cerbermail.com/?GE1V9bEl6M

  • 3. Data: 2004-12-13 15:23:38
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "dar" <n...@m...com> naskrobał/a w news:cpd8cq$ooe$1@opal.futuro.pl:

    > Ile komornik może zająć na rzecz obowiązku alimentacyjnego

    Nic.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Kazdy ma jakiegos bzika, Kazdy jakies hobby ma, A ja w kompie mam Chomika, Co mi
    newsy codzien ssa.