  • 1. Data: 2004-12-11 00:12:10
    Temat: Zameldowanie Pilne!
    Od: "robert" <r...@o...pl>

    Mam problem i proszę o szybką odpowiedź. Jeżeli jestem zameldowany w jednym
    mieście a mieszkam w innym (jast tam zameldowana moja żona) to czy mam
    obowiązek meldować się tam. Prosze o pomoc

  • 2. Data: 2004-12-11 00:26:52
    Temat: Re: Zameldowanie Pilne!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    robert wrote:
    > Mam problem i proszę o szybką odpowiedź. Jeżeli jestem zameldowany w jednym
    > mieście a mieszkam w innym (jast tam zameldowana moja żona) to czy mam
    > obowiązek meldować się tam. Prosze o pomoc

    Masz obowiązek meldować się tam, gdzie przebywasz. Patrz: ustawa o
    ewidencji ludności i dowodach osobistych.

  • 3. Data: 2004-12-11 00:30:42
    Od: Arek <a...@e...net>

    robert rzecze:
    > Mam problem i proszę o szybką odpowiedź. Jeżeli jestem zameldowany w jednym
    > mieście a mieszkam w innym (jast tam zameldowana moja żona) to czy mam
    > obowiązek meldować się tam. Prosze o pomoc

    A jesteś niewolnikiem czy obywatelem?
    Jeżeli niewolnikiem to w try miga się melduj coby Twój właściciel nie
    zmarszczył brwii i nie wybatożył Cię.

    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 4. Data: 2004-12-11 00:38:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek wrote:

    > A jesteś niewolnikiem czy obywatelem?
    > Jeżeli niewolnikiem to w try miga się melduj coby Twój właściciel nie
    > zmarszczył brwii i nie wybatożył Cię.

    Nie trolluj, buzdyganku - obywatel ma prawa ale i obowiązki. Ustawowy
    obowiązek meldunkowy jest jednym z nich.

  • 5. Data: 2004-12-11 00:44:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "robert" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Mam problem i proszę o szybką odpowiedź. Jeżeli jestem zameldowany w
    jednym
    > mieście a mieszkam w innym (jast tam zameldowana moja żona) to czy mam
    > obowiązek meldować się tam. Prosze o pomoc

    Tak

  • 6. Data: 2004-12-11 00:47:38
    Od: Arek <a...@e...net>

    Andrzej Lawa rzecze:
    > Nie trolluj, buzdyganku - obywatel ma prawa ale i obowiązki. Ustawowy
    > obowiązek meldunkowy jest jednym z nich.

    Ta jasne. Jak i obowiązkowa Służba Wojskowa, a nie słyszalem byś ją
    odbębił, prawda Lawuniu ?
    A jeszcze niedawno obywatelskim obowiązkiem było donoszenia na wrogów
    systemu, strzelanie do uzbrojonych murzynów - to RPA - tudzież
    strzelanie do Żydów - hitlerowskie Niemcy - i donoszenie gdzie oni się
    ukrywają - to Polska i szmalcownicy.
    A jeszcze wcześniej - to chłop pańszczyźniany - dupy ruszyć za miedzę
    Pana nie mógł bez jego zgody.

    Na szczęście w międzyczasie żyli ludzie, którzy kierowali się przede
    wszystkim poczuciem przyzwoitości i moralnością i nie mamy już części
    z tych ustawowych obowiązków.
    Oczywiście poza pańszczyźnianym meldunkiem i służbą wojskową i jak ktoś
    się czuje niewolnikiem to niech w te pędy leci się meldować.

    Czy chcesz jeszcze coś dodać o ustawowych obowiązkach?

    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 7. Data: 2004-12-11 01:10:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek wrote:

    > Ta jasne. Jak i obowiązkowa Służba Wojskowa, a nie słyszalem byś ją
    > odbębił, prawda Lawuniu ?

    A co? Masz wtyczki w WKU?

    Mam w książeczce 'szeregowy' i 'przeniesiony do rezerwy', więc formalnie
    jest odbębniona i obowiązek spełniony. A jak to się stało - to już moja
    prywatna sprawa. Grunt, że legalnie.

> [...]
    > systemu, strzelanie do uzbrojonych murzynów - to RPA - tudzież
    > strzelanie do Żydów - hitlerowskie Niemcy - i donoszenie gdzie oni się

    No. A w niektórych plemionach obowiązkiem było jedzenie wrogów. I co
    k*.* z tego?

    [ciach]

    > Na szczęście w międzyczasie żyli ludzie, którzy kierowali się przede
    > wszystkim poczuciem przyzwoitości i moralnością i nie mamy już części
    > z tych ustawowych obowiązków.

    Zauważ, trollu durny, że autor wątku nie pytał się ani o historię, ani o
    futurystykę, tylko o bieżący stan prawny. Ale to chyba dla ciebie za
    trudne do pojęcia...

    Tak na marginesie: też uważam ustawę o ewidencji w obecnej postaci za
    idiotyczną (choć mi osobiście życia nie utrudnia). A jest jaka jest.

    [ciach]

    > Czy chcesz jeszcze coś dodać o ustawowych obowiązkach?

    A co mam dodawać? Istnieją i obywatele im podlegają. Jak się komuś coś
    nie podoba - ustawy przewidują też metody proponowania poprawek do
    przepisów. Skorzystaj.

  • 8. Data: 2004-12-11 01:21:00
    Od: "robert" <r...@o...pl>

    wiadomości news:cpdesd$2nr2$1@news2.ipartners.pl...

    > Masz obowiązek meldować się tam, gdzie przebywasz. Patrz: ustawa o
    > ewidencji ludności i dowodach osobistych.
    Dobra ale jak jestem zameldowany na stale w innym miejscu i nie chce sie z
    tego miejsca wymeldowac?

  • 9. Data: 2004-12-11 02:30:27
    Od: Arek <a...@e...net>

    Andrzej Lawa rzecze:
    > A co? Masz wtyczki w WKU?
    > Mam w książeczce 'szeregowy' i 'przeniesiony do rezerwy', więc formalnie
    > jest odbębniona i obowiązek spełniony. A jak to się stało - to już moja
    > prywatna sprawa. Grunt, że legalnie.

    Buacha cha cha cha!! Przeniesiony do rezerwy to i masz legalnie, ale
    służby wojskowej nie odbębniłeś a masz bezczelność mówić innym o
    "ustawowym obywatelskim obowiązku".

    > Zauważ, trollu durny, że autor wątku nie pytał się ani o historię, ani o
    > futurystykę, tylko o bieżący stan prawny. Ale to chyba dla ciebie za
    > trudne do pojęcia...

    Nerwy Ci puszczają Lawa. Ale nie dziwię się.

    > Tak na marginesie: też uważam ustawę o ewidencji w obecnej postaci za
    > idiotyczną (choć mi osobiście życia nie utrudnia). A jest jaka jest.

    A więc obywatelskim obowiązkiem jest ją tępić i czynić obstrukcję,
    aż w końcu rządy przestaną traktować ludzi jak bydło do rejestracji.

    > A co mam dodawać? Istnieją i obywatele im podlegają. Jak się komuś coś
    > nie podoba - ustawy przewidują też metody proponowania poprawek do
    > przepisów. Skorzystaj.

    Za dużo takich co "im nie przeszkadzają" bo nie mają swojej godności.

    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 10. Data: 2004-12-11 07:15:00
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Andrzej Lawa rzecze:
    >
    > Buacha cha cha cha!! Przeniesiony do rezerwy to i masz legalnie, ale
    > służby wojskowej nie odbębniłeś a masz bezczelność mówić innym o
    > "ustawowym obywatelskim obowiązku".

    Ustawa u powszechnym obowiazku obrony nakresla ramy i zasady postepowania
    równiez w przypadkach, gdy poborowy nie chce isc do wojska. Skorzystanie ze
    swoich praw w ramach tej ustawy jest równiez PRZESTRZEGANIEM prawa.
    Legalizmem.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt