  • 1. Data: 2004-12-10 21:38:12
    Temat: monitory lcd.
    Od: "Doker" <d...@w...pl>

    Polskie regulacje mowia, ze matryca LCD moze miec do 3 wadliwych pixeli i
    nie jest to jeszcze wada podlegajaca gwarancji.

    Co jednak gdy mamy doczynienia z dwoma sasiadujacymi pixelami( mam takie,
    dwa czerwone hotpixele jeden na drugim)

    Czy wadliwe pixele moga wystapic w srodkowej czesci ekranu w takiej samej
    ilosci jak na obrzezach?

    Pozdrawiam,
    Doker

  • 2. Data: 2004-12-14 09:21:26
    Temat: Re: monitory lcd.
    Od: fi5h <f...@o...pl>

    Użytkownik Doker napisał:
    > Polskie regulacje mowia, ze matryca LCD moze miec do 3 wadliwych pixeli i
    > nie jest to jeszcze wada podlegajaca gwarancji.

    polskie regulacje ??

    :)

    --
    fi5h

  • 3. Data: 2004-12-14 11:45:38
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    fi5h napisał(a):

    [...]

    > polskie regulacje ??

    No wiesz, obraz kontrolny z facetem robiacym pompki itd... ;PPP

    j.

  • 4. Data: 2004-12-15 01:45:17
    Od: fi5h <f...@o...pl>

    Użytkownik januszek napisał:
    > fi5h napisał(a):
    >
    > [...]
    >

    > No wiesz, obraz kontrolny z facetem robiacym pompki itd... ;PPP
    >
    > j.
    aha i wtedy ten monitor ma sie sam regulowac po polsku tak ? :);)

    --
    fi5h

  • 5. Data: 2004-12-15 06:22:40
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    fi5h napisał(a):

    > aha i wtedy ten monitor ma sie sam regulowac po polsku tak ? :);)

    Dlaczego sam? ;P

    j.

  • 6. Data: 2004-12-17 01:52:35
    Od: fi5h <f...@o...pl>