  • 1. Data: 2004-12-10 22:59:49
    Temat: Firma Kruk i ich niezwykła rozrzutność
    Od: Sebastian Bialy <h...@p...onet.pl>

    Witam!

    Firma Kruk ściga pewną osobę o dekoder Canal+.

    Niestety pod wskazanym adresem osoba ta już nie mieszka (a co gorsza
    podobno nie żyje - ale kto by tam wierzył opiniom sąsiadów ;). Za to my
    tam teraz mieszkamy i jesteśmy zasypywani idiotycznymi listami z
    pogróżkami w stylu "przedprocesowy projekt ugody sądowej" i inną
    makulaturą w tym stylu. Dług jaki kupili to 500zł a na obsługe listów
    poszło już chyba z ich strony 50zł. Oczywiście same listy zwykłe, na
    polecony ich już nie stać.

    Zlitowałem się po którymś z rzędu listów i zadzwoniłem do nich. Swoją
    drogą biedaczyska zapomnieli umieścić nr telefonu na kopercie... na
    wszystkich kopertach ...

    Po rozmowie z miłym panem (który oczywiście od razu "rozpracował mnie"
    że Pani P. na pewno tam nadal mieszka a ja coś kręcę), odpowiedział że
    sprawdza. Mineło pół roku i korespondencja dalej leci do nas. Ostatnio
    nawet z jakiegoś biura detektywistycznego (też Kruk, pewno jakaś odnoga).

    Mam wobec tego trywialne pytanie: czy firma taka jak Kruk (od
    windykacji) może dowiedzieć się jakąś oficjalną drogą czy dana osoba
    mieszka lub nie pod wskazanym adresem ? Przecież to kosztuje chyba mniej
    niż kilogramy idiotycznej makulatury ?

    A może powinienem pomóc biedakom i wziąś jakieś zaświadczenie z urzędu
    miasta o ilości/nazwiskach osób zamieszkującej dany lokal ? Istnieje coś
    takiego ?

    Mnie to śmieszy, ale druga osoba zamieszkująca jest zmartwiona samym
    hasłem "komornik" co smierdzi mi zastraszaniem, ponieważ w piśmie jest
    informacja że komornik (oczywiście jakiś ich prywatny) "zajmie majątek w
    lokalu" a nie dłużnika. Oczywiście dość śmieszne, ale tylko mi jest do
    śmiechu ... więc chciałbym to jakoś zamknąć.

    A może jest tu ktoś od Kruka i pomoże swojej firmie nie wydawać więcej
    pieniędzy na papier ? Chrońmy lasy !

    --
    Sebastian Bialy - h...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2004-12-10 23:24:32
    Temat: Re: Firma Kruk i ich niezwykła rozrzutność
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 10 Dec 2004 23:59:49 +0100, Sebastian Bialy naskrobał(a):

    > A może powinienem pomóc biedakom i wziąś jakieś zaświadczenie z urzędu
    > miasta o ilości/nazwiskach osób zamieszkującej dany lokal ? Istnieje coś
    > takiego ?

    Czemu otwierasz korespodencje nie adresowaną do ciebie? Nieładnie -
    Bierzesz list od nich i wkładasz do metalowego pudełeczka z opisem "zwroty"
    i oglądasz dalej TV. Po 10 razie dopisz odręcznie "adresat nieznany".

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-12-10 23:44:48
    Od: Arek <a...@e...net>

    Sebastian Bialy rzecze:
    [..]
    > A może jest tu ktoś od Kruka i pomoże swojej firmie nie wydawać więcej
    > pieniędzy na papier ? Chrońmy lasy !

    Na co Ty czekasz? Do sądu ich za nękanie i 50 tys. odszkodowania.
    Niech się nauczą.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 4. Data: 2004-12-11 03:27:13
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Fri, 10 Dec 2004 23:59:49 +0100, użyszkodnik Sebastian Bialy
    <h...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    > sprawdza. Mineło pół roku i korespondencja dalej leci do nas. Ostatnio
    > nawet z jakiegoś biura detektywistycznego (też Kruk, pewno jakaś odnoga).

    skuteczne działanie to działanie powolne i proceduralne, firmy
    windykacyjne działają na zasadzie "ile można wyciągnąć od ludzi
    pieniędzy bez procesu sądowego" bo ten ostatni niestety kosztuje i
    trzeba wyłożyć żywą gotówke, zaś sterty makulatury jakie przysyłają
    kosztują niewielkie pieniądze w porównaniu z powyższym

    --
    futszaK
    598339018 601061867

  • 5. Data: 2004-12-11 06:17:13
    Od: Sebastian Bialy <h...@p...onet.pl>

    Sebol wrote:

> [...]
    "zwroty"
    > i oglądasz dalej TV. Po 10 razie dopisz odręcznie "adresat nieznany".

    Zawartość listów znam z 2 powodów:

    1. 2 razy przyszedł otwarty
    2. Mam przypadek identyczny u znajomych - tam ścigają właściwą osobę w
    tej samej sprawie - włacznie że była już wizyta "komornika", który
    zachowywał się w sposób bardzo nieprzyjemny i bez właściwego ostrego
    sprzeciwu wepchał się do mieszkania spisując co się da i drząc się na
    cały blok jaki to złodziej tam mieszka (miał tu troche racji) - chce
    tego uniknąć.
    3. Nie ma możliwości znalezienia namiarów telefonicznych na Kruka
    inaczej jak czytając treść - leniom nie chce się umieszczać telefonu na
    kopercie.

    Ponadto realia są takie że poczta _nie przyjmuje zwrotów_ tak opisanych,
    bo nie jest w stanie potwierdzić, że rzeczywiście tam ktoś nie mieszka -
    mam na myśli zwrot prosto do listonosza albo do okienka. Zwroty do
    skrzynki były wykonywane 3x, ale coś czuje że wylądowały w koszu, bo
    dzwoniąc dowiedziałem się, że nie dotarły.

    Tu chodzi wyłącznie o fakt, że jest osoba, która czuje nie najlepiej,
    kiedy znajduje wezwania komorncze we wlasnej skrzynce. I chciałbym jakoś
    z dobrego serca pomóc firmie kruk. Niestety oni wiedzą lepiej ...

    --
    Sebastian Bialy - h...@p...onet.pl

  • 6. Data: 2004-12-11 07:10:20
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Sebastian Bialy" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > 3. Nie ma możliwości znalezienia namiarów telefonicznych na Kruka inaczej
    > jak czytając treść - leniom nie chce się umieszczać telefonu na kopercie.

    Przeczytaj jeszcze raz to co ci Sebol napisal !!!!!!!!!!!!!!
    CZEMU OTWIERASZ KORESPONDENCJE NIE ADRESOWANA DO CIEBIE ???????

    To ty w tym momencie lamiesz prawo. I w dodatku czynnie uczestniczysz w
    sporze prawnym ciebie nie dotyczacym.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 7. Data: 2004-12-11 07:18:35
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 11 Dec 2004 07:17:13 +0100, Sebastian Bialy naskrobał(a):

    > 1. 2 razy przyszedł otwarty

    :)

> [...]
    > sprzeciwu wepchał się do mieszkania spisując co się da i drząc się na
    > cały blok jaki to złodziej tam mieszka (miał tu troche racji) - chce

    Wtedy pilny telefon na policje z informacją o wtargnięciu i naruszeniu
    nietykalności osobistej. Pomijając KK jako właściciel masz bardzo silne
    uprawnienia negatoryjne do swojej nieruchmości wynikające wprost z KC.

    > 3. Nie ma możliwości znalezienia namiarów telefonicznych na Kruka
    > inaczej jak czytając treść - leniom nie chce się umieszczać telefonu na
    > kopercie.

    olej ich

  • 8. Data: 2004-12-11 08:19:16
    Temat: Re: [OT] Firma Kruk i ich niezwykła rozrzutność
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Sat, 11 Dec 2004 07:17:13 +0100,
    osoba podpisana: Sebastian Bialy <h...@p...onet.pl>
    napisała:
    Pisałeś, że dzwoniłeś.
    O ile ja dobrze pamiętam to oni umieszczeją na wezwaniach 3 "grupy"
    numerów telefonów:
    1. 0300x - płatne jak (+-) 0700xxx
    2. normalnu udo wrocławia -
    3. 0801 8x - "ulgowa" linia która w może wyjść _drożej_ niż normalny
    międzymiastowy. Tak wiec, jeśli jeszcze raz będziesz chciał dzwonic to
    się zastanów.

    KJ

    EMACS = Even a Master of Arts Comes Simpler

  • 9. Data: 2004-12-11 12:07:09
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    > Sebastian Bialy rzecze:
    > [..]
    >
    > Na co Ty czekasz? Do sądu ich za nękanie i 50 tys. odszkodowania.
    > Niech się nauczą.

    ROTFL. A jakąż to szkodę poniósł, aby żądać odszkodowania? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 10. Data: 2004-12-11 13:52:08
    Od: Sebastian Bialy <h...@p...onet.pl>

    SQLwysyn wrote:
    > Przeczytaj jeszcze raz to co ci Sebol napisal !!!!!!!!!!!!!!
    > CZEMU OTWIERASZ KORESPONDENCJE NIE ADRESOWANA DO CIEBIE ???????

    Czemu nie przeczytałeś, że doszła 2x otwarta ? Osobno koperta, osobno
    kartka (raz rezklejona, raz rozdarta, z resztą obok skrzynki w ogóle).
    Nie martw się, nie czytałem specjalnie, co mnie obchodzą problemy innych
    ludzi. Znalazłem za to numer sprawy i nr telefonu. Całośc znam z
    autopsji od osoby która faktycznie jest ścigana o dekoder Canala.
    Pamiętaj: była akcja wejścia "komornika" do mieszkania w podobnej
    sprawie i były tam bardzo duże szkody moralne. Chce temu zapobiec. Z
    resztą Kruk oddzwonił do mnie z podziękowaniem jakiś 3 miesiące temu,
    ale korespondencja dalej dochodzi, lądując w koszu, bo poczta nie chce.
    Nie wiem i pytam zatem, czy nie mógłbym im zrobić przysługi i podesłać
    jakiegoś dowodu zameldowania. Czekam na jakąs radę, chopć jak na razie
    wszyscy radzą żeby olać i tak robie od dawna.

    > To ty w tym momencie lamiesz prawo. I w dodatku czynnie uczestniczysz w
    > sporze prawnym ciebie nie dotyczacym.

    Znajdujesz w skrzynce luźną kartkę z kopertą. Zaczynasz czytać. Po paru
    linijkach orientujesz się, że ktoś Cie ściga o jakąś kasę. Na samym
    końcu na odwrocie jest adres. Nie mój. Kończe czytanie. Czy łamie prawo
    starając dowiedzieć się co znajduje się w _mojej skrzynce_ ?

    --
    Sebastian Bialy - h...@p...onet.pl