  • 1. Data: 2004-12-10 23:04:31
    Temat: konsekwencje wyroku nakazowego
    Od: Bartosz Has<h...@o...pl>

    Odmówiłem przyjecia mandatu straży miejskiej poczym sprawa została
    skierowan do sądu grodzkiego, od którego otrzymałem wyroka
    nakazowy obligujący mnie do zapłacenia grzywny. Z wyrokiem się nie
    zgadzam jednocześnie jako student obawiam się wnoszenia sprzeciwu
    i ponoszenia wyższych kosztów w przypadku przegrania sprawy w trybie
    normalnym, dlatego rozważam zapłacenie grzywny jednak chciałbym
    wiedzieć jakie są konsekwencje takiego wyroku. Czy już zawsze będę
    figurował jako karany w rejestrze lub skazany itp. za wszelką poradę i
    pomoc dziękuję

    pozdrawiam Bartosz Has

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-12-10 23:17:51
    Temat: Re: konsekwencje wyroku nakazowego
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Bartosz Has wrote:
    > wiedzieć jakie są konsekwencje takiego wyroku. Czy już zawsze będę
    > figurował jako karany w rejestrze lub skazany itp.

    Nie będziesz, skazań za wykroczenia (poza aresztem) nie wpisuje się do
    rejestru karnego.

    KG

  • 3. Data: 2004-12-10 23:29:23
    Od: Bartosz Has<h...@o...pl>