  • 1. Data: 2007-03-21 20:31:09
    Temat: Zaleglosci w abonamencie RTV dla osoby ktora byla zwolniona z oplat
    Od: Ryjek <u...@g...pl>

    Witam
    Kwestia dotyczy kar za zaległości w opłatach za abonament RTV, nawet wobec
    osób które są zwolnione z płacenia abonamentu.
    Pisał o tym m.in onet:
    http://wiadomosci.onet.pl/1506661,11,item.html

    Otóż mój dziadek, również dostał takie pismo, chociaż ma ponad 75 lat więc
    do tej pory był zwolniony. W skrócie chodzi o to, że trzeba było złożyć
    oświadczenie że wciąż się ma ponad 75 lat (sic! tak jakby lata się cofały)
    i wtedy zwolnienie nadal przysługuje. Nie złożenie takiego oświadczenia
    rozpoczynało naliczanie opłat abonamentowych.

    Mam więc pytanie, co napisać w ewentualnym odwołaniu? Czy jest szansa że
    dziadkowi podarują dług? Na co się powołać? Nikt go nie poinformował że
    powinien złożyć takie oświadczenie, jest stary itp itd...

    Będę wdzięczny za sugestie.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-03-21 20:58:16
    Od: KrzysiekPP <jimi@_NOSPAM_ceti.pl>