  • 1. Data: 2007-03-21 18:59:51
    Temat: Gazociąg
    Od: "Rafal" <p...@g...pl>

    Witam,
    posiadam działkę przeznaczoną w planach zagospodarowania pod zabudowę
    mieszkaniową jednorodzinną, jednak przez moją działkę przebiega gazociąg
    wysokiego ciśnienia.
    Nikt na przebieg tego gazociągu zgody nie wyrażał a wkopano go jeszcze "za
    starych dobrych czasów" czyli grubo przed '89.
    Czy można domagać się jakiegoś odszkodowania, przesunięcia rury.
    Proszę o odpowiedź.
    Pozdrawiam,Rafal

  • 2. Data: 2007-03-22 07:04:50
    Temat: Re: Gazociąg
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Rafal porozsypywal nastepujace haczki:
    > Czy można domagać się jakiegoś odszkodowania, przesunięcia rury.
    Tak. Aczkolwiek wieksze szanse dawalbym na to ze dostaniesz jakas kase
    niz ze rure przesuna
    > Proszę o odpowiedź.
    Archiwum grupy (jak nie bedzie nic o gazociagu, to poszukaj o slupach
    tpsa i elektrowni)
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-03-22 17:27:09
    Od: "Rafal" <p...@g...pl>

    > Archiwum grupy (jak nie bedzie nic o gazociagu, to poszukaj o slupach tpsa
    > i elektrowni)

    Dzieki