  • 21. Data: 2009-03-14 13:10:07
    Temat: Re: Zadłużenie mieszkania po poprzednim właścielu
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    news:gpft4a$veg$1@news.onet.pl...
    A sytuacja odwrotna- na funduszu remontowym sa pieniądze- sprzedajacy
    mieszkanie chce wycofac swoje wpłaty- czy moze to zrobić?

    Krzysiek

  • 22. Data: 2009-03-14 14:44:42
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    kris pisze:

    > Mandaty są wystawiane na kierowce a nie na samochód. A nie wiedziałem jak to
    > jest z funduszem remontowym. Czy fundusz remontowy to dług właściciela czy
    > lokalu.

    Wez sie zastanow co piszesz. Jak mieszkanie moze posiadac w ogole dlug?

    Jacek Kustra

  • 23. Data: 2009-03-14 14:46:33
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    kris pisze:

    > Nowy właścicel nie chce tego spłacić twierdząc że nie wiedział o zadłużeniu
    > kupując mieszkanie.

    A czemu mialby splacac dlugi jakiegos obcego czlowieka? A moze sam je
    splacisz jak uwazasz ze to w porzadku jest?

    > Czy możliwe jest wyegzekwowanie tej zaległości od nowego właścicela?

    A czemu od nowego wlasciciela? A moze od Ciebie od razu? Albo moze ode
    mnie lepiej? :) Co za roznica przeciez? :D

    Jacek Kustra

  • 24. Data: 2009-03-14 18:28:38
    Od: "Marcin Koszewski" <m...@k...com>

    > Użytkownik "kris" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:gpft4a$veg$1@news.onet.pl...
    > A sytuacja odwrotna- na funduszu remontowym sa pieniądze- sprzedajacy
    > mieszkanie chce wycofac swoje wpłaty- czy moze to zrobić?

    Ostatnio pojawił się wyrok (od razu mówie że nie ustaliłem jeszcze
    sygnatury - wiem od znajomego prawnika) iż składki na fundusz remontowy
    podlegaja zwrotowi "staremu" właścicielowi mieszkania. Sprawa jest swieża,
    nie wiem czy wyrok jest prawomocny, kto go wydał ale, co jest oczywiste,
    może niemożebnie namieszać w temacie funduszu remontowego.
    Pzdr
    Koshy

  • 25. Data: 2009-03-14 21:20:48
    Temat: Re: Zad3u?enie mieszkania po poprzednim w3a?cielu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kris pisze:

    > Wpis do hipoteki np przechodzi na nowego wlaścicela.

    Wpis w księdze hipotecznej to nie dług tylko właściwość nieruchomości.

    > Niektóre długi też się przejmuje.

    Tylko w spadku.

  • 26. Data: 2009-03-14 21:22:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kris pisze:

    > Tego typu odzywki mogłeś sobie darować

    A ty mogłeś pomyśleć logicznie i uczciwie.

  • 27. Data: 2009-03-15 12:42:34
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-03-14 11:25, HANA pisze:

    > ja jak kupilem mieszkanie gdzie byl odlaczony prad, poszedlem z aktem
    > notarialnym do ZE i bez gadania podpisali umowe i podlaczyli.
    > Nie bylo zadnych rozmow typu splata zadluzenia poprzedniego wlasciciela i
    > prawidlowo bo co mnie to...
    > nowy wlasciciel nie jest strona w takich sprawach chyba ze w akcie jest
    > inaczej.

    Ha! Powiedz to sieciom kablowym, np. Multimedii :)

  • 28. Data: 2009-03-15 12:47:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Nasza wspólnota mieszkaniowa ma następujacy problem.
    > Jedno z mieszkań zmieniło właściciela. Nowy właściciel reguluje opłaty na
    > bieżąco jednak po poprzednim właścicelu jest zadłużenie- fundusz remontowy
    > i eksploatacja.
    > Nowy właścicel nie chce tego spłacić twierdząc że nie wiedział o
    > zadłużeniu kupując mieszkanie.

    To nie ma znaczenia czy wiedział.
    Wspólnota wpisała dług do księgi wieczystej?
    Nie?
    No to niech sobie dłużnika szuka, inny dług nie jest przywiązany do
    mieszkania.

  • 29. Data: 2009-03-15 12:48:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale moim zdaniem powinien przed kupnem sprawdzić czy mieszkanie nie jest
    > zadłuzone.

    Pewnie sprawdził i nie było.
    Trzeba było się bardziej postarać przy zabezpieczaniu długu.

  • 30. Data: 2009-03-15 12:48:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości

    > Wpis do hipoteki np przechodzi na nowego wlaścicela.

    A wpisaliście dług do hipoteki?