  • 1. Data: 2009-03-14 08:34:39
    Temat: Czyżby problem ze spadkiem?
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    Kilka postów poniżej przeczytałem wątek o spadku... Znajoma została
    spadkobierczynią domu po ojcu wraz z matką - wyrokiem sądu. Było to rok
    temu. Nie wypełniali natomiast żadnego wniosku do urzędu skarbowego
    (SD-Z2). Ojciec miał zaległe zobowiązanie podatkowe, więc tylko taki
    wniosek złożyły i zapłaciły kwotę zaległości podatkowej. Co teraz robić?

    --
    krzysiek

  • 2. Data: 2009-03-14 08:40:38
    Temat: Re: Czyżby problem ze spadkiem?
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    krzysiek pisze:
> [...]
    > (SD-Z2). Ojciec miał zaległe zobowiązanie podatkowe, więc tylko taki
    > wniosek złożyły i zapłaciły kwotę zaległości podatkowej. Co teraz robić?

    właśnie kontaktowałem się ze znajomą i jednak złożyły ten wniosek. Ale
    co ciekawe nie wiedziały o tym, i... zadzwoniła (!) do nich pani z
    urzędu skarbowego przypominając o złożeniu deklaracji żeby ominąć
    podatku :) Z tego co wiem, to do wielu ludzi dzwonią z tego urzędu i
    pomagają. Urząd skarbowy w Cieszynie :)

    --
    krzysiek

  • 3. Data: 2009-03-14 10:22:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    krzysiek wrote:

> [...]
    > urzędu skarbowego przypominając o złożeniu deklaracji żeby ominąć
    > podatku :) Z tego co wiem, to do wielu ludzi dzwonią z tego urzędu i

    Na rękach powinny nosić urzędniczkę i jej szefa.
    Odpalić im 10% niezapłaconego podatku, tylko po cichu bo pójdą siedzieć
    za łapówkę. :)