  • 11. Data: 2009-03-14 10:33:18
    Temat: Re: Zadłużenie mieszkania po poprzednim właścielu
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gpg0m1$94e$1@news.onet.pl...

    > tu sie zadowolil oswiadczeniem sprzedajacego

    Nieprawdziwym zresztą;))

    Krzysiek

  • 12. Data: 2009-03-14 10:46:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    kris wrote:

    > Ale moim zdaniem powinien przed kupnem sprawdziae czy mieszkanie nie jest
    > zad?uzone. Ale chce sie upewnic jak to jest od strony prawnej.

    Mieszkanie nie jest zadłużone tylko jego właściciel. I co to nowego
    właściciela obchodzi.

  • 13. Data: 2009-03-14 10:54:34
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik " jb" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > kris <k...@p...onet.pl> napisał(a):
    >
    > A jak sprawdził, to co? Czy to cos zmienia?

    Podpisał akt notarialny w którym sprzedajacy złozył fałszywe oświadczenie o
    on o tym wiedział

    > Gdy kupujesz samochód, to masz obowiązek zapłacic zaległe mandaty
    > poprzedniego
    > własciciela?

    Mandaty są wystawiane na kierowce a nie na samochód. A nie wiedziałem jak to
    jest z funduszem remontowym. Czy fundusz remontowy to dług właściciela czy
    lokalu.
    Nie jestem biegły w tych sprawach stąd moje wątpliwości.

    Krzysiek

  • 14. Data: 2009-03-14 11:09:27
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    kris wrote:

    > Od starego nie ma sensu gdyż nie ma żadnego majatku.
    > Jakie możemy podjac ew. kroki?

    Majątku może nie ma, ale przecież sprzedał mieszkanie,
    to taki całkiem goły więc nie jest. Weźcie się konkretnie za niego.

  • 15. Data: 2009-03-14 11:10:28
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    wiadomości news:dqcs86-56i.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Jasne. Możesz je też wyegzekwować w najbliższym banku - bierzesz spluwę
    > i robisz napad. Masz do tego takie samo prawo.

    > Twój problem.
    > 1) leczyć się (ze sk*.*syństwa - chcesz ściągać od uczciwej osoby cudze
    > długi!!! jak w ogóle można o czymś takim myśleć??)

    Tego typu odzywki mogłeś sobie darować

    > 2) zatrudnić kompetentnego prawnika i spróbować odzyskać dług od
    > poprzedniego właściciela (w końcu coś z pieniędzmi ze sprzedaży zrobił,
    > nie?)

    Szkoda kasy- dług nie do odzyskania

    > 3) zapomnieć o sprawie

    Więc chyba zostaje tylko to.

    Krzysiek

  • 16. Data: 2009-03-14 11:11:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    kris wrote:

    > Tego typu odzywki mog?e? sobie darowaae

    ten model tak już ma.

  • 17. Data: 2009-03-14 11:12:29
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Majątku może nie ma, ale przecież sprzedał mieszkanie,
    > to taki całkiem goły więc nie jest. Weźcie się konkretnie za niego.

    Nie ma sensu w tym przypadku, uwierz mi. Poniesiemy tylko niepotrzebnie
    koszty obsługi prawnej a kasa nie do odzyskania.

    Krzysiek

  • 18. Data: 2009-03-14 11:49:04
    Temat: Re: Zad3u?enie mieszkania po poprzednim w3a?cielu
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sat, 14 Mar 2009 11:31:31 +0100, kris napisał(a):

    > Pytam bo nie wiedziałem czy fundusz remontowy to dług "mieszkani" czy
    > właściciela?

    a jak mieszkanie mialo by splacac swoj dlug?

    --
    marcin

  • 19. Data: 2009-03-14 11:57:14
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości

    > a jak mieszkanie mialo by splacac swoj dlug?

    Wpis do hipoteki np przechodzi na nowego wlaścicela. Niektóre długi też się
    przejmuje. Chciałem więc uzyskac info jak jest z funduszem remontowym.

    Krzysiek

  • 20. Data: 2009-03-14 12:09:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    kris wrote:

    > Wpis do hipoteki np przechodzi na nowego wla?cicela. Niektóre d?ugi te? sie
    > przejmuje. Chcia?em wiec uzyskac info jak jest z funduszem remontowym.

    Nie przechodzi.