  • 1. Data: 2009-03-14 08:24:43
    Temat: zmuszenie dzialkowicza do umowy na smiecie
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    witam

    mam pytanie, na jakiej podstawie, wojt gminy moze nakazac dzialkowiczowi
    (ktorego dzialka znajduje sie na terenie gminy) podpisanie umowy na wywoz
    smieci i w razie niepodpisania obciazenia zwiekszona oplata

    moja matka wlasnie dostala takie pisemko z gminy, co prawda nie orientowalem
    sie jeszcze jakie to oplaty, chodzi o 6 workow 120 litrow rocznie, ale od
    dwudziestu paru lat, jak jest tam ta dzialka, zawsze ze swomi smieciami
    radzilismy sobie sami, pakujac je w worki i do bagarznika, a pozniej do
    smietnika pod domem i nie widze powodu dla korego ktos mialby zmuszac
    dzialkowicza do jakis oplat, szczegolnie ze przebywajacy tam caly rok, maja
    obowiazek podpisania takich umow tylko na 12 workow

    pismo niestety nie wyjasnia podstawy prawnej tego problemu