    From: "Fritz" <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ZUS zaskarżony do Trybunału Konstytucyjnego!
    Date: Sun, 11 May 2014 09:55:53 +0200

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:536e706c$0$2228$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Fritz" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    5kLScu7tOvzNz9eOXzQPhJbr-BPw6a

    > Po co linkujesz jakieś niezbyt mądre wywody bez słowa komentarza? Gość
    > przez kilkadziesiąt sekund wywodzi, ze Trybunał Konstytucyjny albo podjął
    > decyzje słuszną, albo niesłuszną. Jak zaczął na tym budować dalsze teorie,
    > to sobie dałem spokój z dalszym oglądaniem. Moze napisz, o co Ci chodzi.

    Chodzi o przekaz. Chłopaczek bardzo konkretnie ośmiesza system. W dalszym
    ciągu swojego wywodu przekonywująco udziela przekazu, że sądy w Polsce nie
    są niezależne, tylko fikcją i sędziowie z nadania politycznego, dlatego
    orzekają pod dyktando reżimu... Kurestwo jednym słowem w tej Polsce z tymi
    śmiesznymi sądami i trybunałami... Swoją drogą, tę ustawę zwiększającą wiek
    emerytalny ktoś powinien jakoś zaskarżyć do Trybynału Praw Człowieka, że
    jest to naruszenie prawa do poszanowania własności. Tylko jak ją fzyczna
    soba może ją zaskarżyć, żeby się do Strasburga móc dokopać?