    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ZUS (było: Kasowanie biletów)
    Date: 6 Feb 2004 18:40:13 GMT

    In article <c00b0q$4nk$1@atlantis.news.tpi.pl>, Janusz Polanowski wrote:
    > Szanowni Państwo!

    > Czym jest faktycznie obsługa urządzeń, wchodzących w skład
    > przedsiębiorstwa?
    > Jest świadczeniem pracy.
    > Czy możńa, zgodnie z prawem, domagać się nieodpłatnego świadczenia
    > pracy?
    > Prawo pracy przewiduje odpłatność świadczenia pracy.

    A jak się te dywagacje mają do pracy, jaką wykonałam (i jeszcze pewnie
    wykonam) dla ZUSu. Zbieranie kwitów po różnych instytucjach, liczenie
    składek oczywiście błędnie wyliczonych przez ZUS, wykręcanie i prostowanie
    błędów ZUSu. Jak do tej pory wyszło mi kilka dni roboczych na
    wykonywanie obowiązków należących do ZUSu.

    Renata