  • Data: 2004-02-06 22:41:05
    Temat: Re: Kasowanie biletów
    Od: "bulba" <w...@W...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Janusz Polanowski" <p...@z...sk> napisał w wiadomości
    news:c00b0q$4nk$1@atlantis.news.tpi.pl...

    [ciach w calosci, bo ponizej krytyki...]

    gosciu ma nazwisko, co jedna babka z mojego uniwersytetu i az strach mnie
    ogarnal.... :P
    chyba jednak dostep do studiow prawniczych stal sie zbyt powszechny....
    kazdemu sie teraz wydaje, ze jak sobie pokombinuje i pointerpretuje
    wybiorczo przepisy, to bedzie gosc... i az doszedlem do tego, ze korporacje
    maja poczesci racje, ze takiej sotnki nie dopuszczaja do zawodu (nigdy nie
    myslalem, ze tak pomysle :|)
    chyba bedzie trzeba do doktryny wprowadzic pojecie 'wykladni polanowskiego';

    p.