  • Data: 2004-02-06 21:15:44
    Temat: Re: Kasowanie biletów
    Od: "Janusz Polanowski" <p...@z...sk> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Janusz Polanowski" <p...@z...sk> napisał w
    > wiadomości news:c00b0q$4nk$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    > Moim zdanie jesteś niekonsekwentny w swoich żądaniach. Żądasz marnych
    > kilku groszy za obsługę kasownika a zapominasz o odpłatności za
    > załadunek i wyładunek. :-))

    Nie żądam nawet grosza.
    Chodzi mi o pewną prawniczą konstrukcję umysłową.
    Wiem, że nawet zasłużeni i doświadczeni prawnicy, są często skrępowani
    więzami przyzwyczajeń i konwencji. A ja się czuję bardzom mocno związany:
    treścią prawa (jego brzmieniem) i dyrektywami językowymi wykładni
    (gramatyczną metodą wykładni).
    Szkoda, że na liście prawniczej tak trudno źć kogokolwiek, kto
    "zaskakuje" w tym zakresie.
    Z poważaniem,
    Janusz Polanowski