  • Data: 2004-02-07 00:29:49
    Temat: Re: Kasowanie biletów
    Od: "Janusz Polanowski" <p...@z...sk> szukaj wiadomości tego autora

    bulba wrote:
    > Użytkownik "Janusz Polanowski" <p...@z...sk> napisał w
    > wiadomości news:c00b0q$4nk$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    > [ciach w calosci, bo ponizej krytyki...]
    >
    > gosciu ma nazwisko, co jedna babka z mojego uniwersytetu i az strach mnie
    ogarnal.... :P

    No tak: Krakowskie kompleksy, jak widzę. A co do Pani
    Polanowskiej, to bardzo sympatyczna osoba i kompetentna.

    > chyba jednak dostep do studiow prawniczych stal sie zbyt powszechny....

    Powtarzam, że za takie gadki, to możemy się spotkać w sądzie: ja
    w roli powoda lub oskarżyciela prywatnego. Sieć nie jest anonimowa. Sąd może
    zobowiązac operatora internetowego do przedstawienia logów i anonim może
    stać się jawny.

    > kazdemu sie teraz wydaje, ze jak sobie pokombinuje i pointerpretuje
    wybiorczo przepisy, to bedzie gosc...

    Żal czytać takie smęcenie.

    > i az doszedlem do tego, ze korporacje maja poczesci racje, ze takiej
    sotnki nie dopuszczaja do zawodu (nigdy nie myslalem, ze tak pomysle :|)

    Przypominam, że poniżanie ludzi, także przez tych, którym wydaje
    się, że są anonimowi, jest karalne!!!

    > chyba bedzie trzeba do doktryny wprowadzic pojecie 'wykladni
    polanowskiego';

    Zawsze to lepsze od "interpretacji bulby" czy "interpretacji
    pulpy"!