  • 1. Data: 2004-12-21 09:52:09
    Temat: Wyrok w sprawie windykacji
    Od: "Jarosław Grolik" <g...@c...uj.edu.pl>

    Witam.

    Słyszałem, że podobno Polkomtel wygrał w sądzie jakąś sprawę dotyczącą
    przekazywania danych osobowych firmą windykacyjnym. Czy coś takiego.
    Pracownik Polkomtelu sam dokładnie nie wiedział . Czy ktoś coś wie na ten
    temat ? Podobno to sprawa z ostatnich kilku dni.
    Będę bardzo wdzięczny za każde informacje.

    Pozdrawiam

    Jarosław Grolik

  • 2. Data: 2004-12-21 09:59:22
    Temat: Re: Wyrok w sprawie windykacji
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Witam.
    >
    > Słyszałem, że podobno Polkomtel wygrał w sądzie jakąś sprawę dotyczącą
    > przekazywania danych osobowych firmą windykacyjnym.

    Opisała to Rzepa, na żółtych stronach, Nr 295 - piątek, 17.12.2004. Niestety,
    dostęp do całego artykułu jest płatny, poniżej masz jego początek.

    Pozdrawiam

    Czapla

    Skuteczna kasacja Polkomtelu
    Zgoda dłużnika może być niepotrzebna

    Zgoda dłużnika może być niepotrzebna Skuteczna kasacja Polkomtelu Naczelny Sąd
    Administracyjny uwzględnił kasację spółki Polkomtel SA. Uchylił tym samym wyrok
    Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie, stwierdzający, że
    przekazywanie danych osobowych przy sprzedaży wierzytelności wymaga zgody
    dłużnika. Polkomtel kwestionował decyzję generalnego inspektora ochrony danych
    osobowych, nakazującą usunięcie danych o ......
    Autor: Danuta Frey

  • 3. Data: 2004-12-21 10:11:30
    Od: "Jarosław Grolik" <g...@c...uj.edu.pl>

    Witam

    > Opisała to Rzepa, na żółtych stronach, Nr 295 - piątek, 17.12.2004.
    Niestety,
    > dostęp do całego artykułu jest płatny, poniżej masz jego początek.

    Dzięki.

    Nawet jet jeszcze darmowy dostęp do tega Artykułu :

    Dla zainteresowanych
    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_041217/p
    rawo/prawo_a_15.html

    Pozdrawiam

    Jarosław Grolik

  • 4. Data: 2004-12-21 11:38:48
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Tue, 21 Dec 2004 10:52:09 +0100, użyszkodnik "Jarosław Grolik"
    <g...@c...uj.edu.pl> napisał:

> [...]
    > temat ? Podobno to sprawa z ostatnich kilku dni.
    > Będę bardzo wdzięczny za każde informacje.

    raz jest tak, raz jest tak, a nie płacenie za usługi to narodowy sport
    Polaków

    --
    futszaK
    598339018 601061867

  • 5. Data: 2004-12-21 11:47:26
    Od: "Fornax" <f...@f...com.pl>

    futszaK wrote:

    > raz jest tak, raz jest tak, a nie płacenie za usługi to narodowy sport
    > Polaków

    Mógłbyś sprecyzować pojęcie "narodowy sport" użyte w powyższym zdaniu?
    --
    Fornax

  • 6. Data: 2004-12-21 13:07:00
    Od: "Jarosław Grolik" <g...@c...uj.edu.pl>

    > raz jest tak, raz jest tak, a nie płacenie za usługi to narodowy sport
    > Polaków
    >

    > --
    > futszaK
    > 598339018 601061867

    Mógłbyś sprecyzować ?
    I dlaczego napisałeś to przy tym poście ?

    Jarosław Grolik

  • 7. Data: 2004-12-21 13:47:08
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    Użytkownik "Jarosław Grolik" <g...@c...uj.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:cq8stj$onn$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > Niestety,
    >
    > Dzięki.
    >
    > Nawet jet jeszcze darmowy dostęp do tega Artykułu :

    I kolejny z dzisiejszej:

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_041221/p
    rawo/prawo_a_12.html

    To już w sumie chyba 6 artykułów było o tym, że GIODO działa bezprawnie, a
    ci dalej się upierają :(
    A potem podatnicy będą płacić za koszty procesu dla Polkomtela :((

    --
    Pozdrawiam,
    Washko