    From: "Czapla" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wyrok w sprawie windykacji
    Date: 21 Dec 2004 10:59:22 +0100

    > Witam.
    >
    > Słyszałem, że podobno Polkomtel wygrał w sądzie jakąś sprawę dotyczącą
    > przekazywania danych osobowych firmą windykacyjnym.

    Opisała to Rzepa, na żółtych stronach, Nr 295 - piątek, 17.12.2004. Niestety,
    dostęp do całego artykułu jest płatny, poniżej masz jego początek.

    Pozdrawiam

    Czapla

    Skuteczna kasacja Polkomtelu
    Zgoda dłużnika może być niepotrzebna

    Zgoda dłużnika może być niepotrzebna Skuteczna kasacja Polkomtelu Naczelny Sąd
    Administracyjny uwzględnił kasację spółki Polkomtel SA. Uchylił tym samym wyrok
    Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie, stwierdzający, że
    przekazywanie danych osobowych przy sprzedaży wierzytelności wymaga zgody
    dłużnika. Polkomtel kwestionował decyzję generalnego inspektora ochrony danych
    osobowych, nakazującą usunięcie danych o ......
    Autor: Danuta Frey