  • 1. Data: 2004-12-21 08:34:56
    Temat: poreczenie kredytu
    Od: Marek Grebski <m...@p...pl>

    Witam
    Jezeli OT to prosze o info gdzie pytac.
    Chce wziasc kredyt w banku BZ WBK w ktorym mam konto od wielu lat,
    sprawdzono mnie i wyszlo ze jestem wspolkredytobiorca kredytu, jest to
    kredyt hipoteczny mojej mamy ktory tylko poreczalem, zatelefonowalem do
    tego banku Millenium i zapytalem dlaczego do rejestru podaja ze jestem
    wspolkredytobiorca skoro jestem tylko poreczycielem, a w dodatku kredyt
    jest hipotczny, jakas pani odpowiedzieli ze u nich tak jest, co moge zrobic
    w tej sprawie, nie mam zadnych zobowiazan, a tu takie "kfiatki"
    Pozdrawiam
    Marek G
    Na grzyby, na ryby, a może na koń? ---> www.miedzylesie.net

  • 2. Data: 2004-12-21 09:09:20
    Temat: Re: poreczenie kredytu
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

> [...]
    > jest hipotczny, jakas pani odpowiedzieli ze u nich tak jest, co moge zrobic
    > w tej sprawie, nie mam zadnych zobowiazan, a tu takie "kfiatki"

    Ale to prawda. Jesli twoja mama przestanie go splacac, to automatycznie
    niejako wezmiesz na siebie ciezar splaty. Ryzyko jest to samo ... wiec
    jestes traktowany jako kredytobiorca i jestem zdania, ze tak powinno
    byc. To jest tez sposob obrony ciebie samego przed tobą samym ... pomysl
    co moze sie stac, jak nagle sie okaze, ze musisz splacac dwa kredyty ?

  • 3. Data: 2004-12-21 09:38:41
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@S...op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > byc. To jest tez sposob obrony ciebie samego przed tobą samym ... pomysl
    > co moze sie stac, jak nagle sie okaze, ze musisz splacac dwa kredyty ?

    Bez jak. Nie po to jest się poręczycielem, żeby bank sobie decydował, że
    jesteś kredytobiorcą. Przecież sam piszesz, że będziesz musiał spłacać,
    _o_ile_ kredytobiorca zaprzestanie spłaty. Jeśli nie zaprzestanie, to nie
    musisz płacić.
    Nie można poza tym wykluczyć, że procedury niektórych kredytodawców inaczej
    traktują poręczycieli niż kredytobiorców.

    Do KrzyśkaPP: napisz do banku wezwanie do poprawienia danych w BIK, a w
    uzasadnieniu opisz sytuację. Pismo wyślij do wiadomości do GIODO i GINB.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2004-12-21 10:46:01
    Od: "axell" <a...@w...op.pl>

> [...]
    > wspolkredytobiorca skoro jestem tylko poreczycielem, a w dodatku kredyt
    > jest hipotczny, jakas pani odpowiedzieli ze u nich tak jest, co moge

    Trochę OT ale to kolejny dowód ze od Milenium należy trzymać
    się z daleka. :(

    Pozdr axell

  • 5. Data: 2004-12-21 10:50:00
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Do KrzyśkaPP: napisz do banku wezwanie do poprawienia danych w BIK, a w

    Nieee, nie do mnie ;-)

  • 6. Data: 2004-12-21 11:02:41
    Od: Marek Grebski <m...@p...pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > Nieee, nie do mnie ;-)

    Chyba do mnie, Dziekuje bardzo za odzew, jeszcze jakbys wyjasnil skroty BIK
    GIODO i GINB to bylbym wdzieczny, nie chcialbym zrobic jakiejs gafy.

  • 7. Data: 2004-12-21 11:17:39
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Trochę OT ale to kolejny dowód ze od Milenium należy trzymać
    > się z daleka. :(

    Albo jeszcze dalej. To ci goście, których pracownik sprzedał bazę klientów
    mafii. Nie wyłapała tego kontrola wewnetrzna a sprawa stała się głośna dopiero
    gdy przy okazji innej sprawy policja złapała gangstera z bazą danych. Goście
    się tłumaczyli, że nieuczciwy pracownik został dawno zwolniony, więc po co ten
    hałas...

    Oni dalej przetrzymują i obracają danymi klientów, nawet tych, co już
    zrezygnowali z usług - obejrzyj sobie
    http://www.e-fakt.pl/interwencje/artykul.aspx/Artyku
    l/41432

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 8. Data: 2004-12-21 13:48:30
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    > Nieee, nie do mnie ;-)

    A fakt - sorki :)

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 9. Data: 2004-12-21 13:49:41
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    Użytkownik "Marek Grebski" <m...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:cq903b$irj$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Chyba do mnie, Dziekuje bardzo za odzew, jeszcze jakbys wyjasnil skroty
    BIK
    > GIODO i GINB to bylbym wdzieczny, nie chcialbym zrobic jakiejs gafy.
    > Marek G

    BIK - Biuro Informacji Kredytowej
    GIODO - Główny Inspektorat Ochrony Danych Osobowych
    GINB - Główny Inspektorat Nadzoru Bankowego

    Adresy i strony www znajdziesz w necie.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko