  • 91. Data: 2021-11-14 16:23:27
    Temat: Re: Wypychanie
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 14.11.2021 o 15:49, J.F. pisze:

    > A jak reżim wymysli, ze nie wolno miec faszystowskiej pogladow, to
    > bedzie wina reżimu :-P

    To akurat wymyślili przyzwoici ludzie.

    Dlaczego przyzwoici ludzie tak wymyślili możesz dowiedzieć się z
    podręczników historii.
    Albo zaobserwować osobiście na żywo biorąc udział w spędach faszystów.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 92. Data: 2021-11-14 17:51:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >To akurat wymyślili przyzwoici ludzie.

    Przyzwoici ludzie jakos tak koncza scinajac innych przyzwoitych ludzi.

    A co komu przeszkadza hinduski symbol szczescia :-)

    >Dlaczego przyzwoici ludzie tak wymyślili możesz dowiedzieć się z
    >podręczników historii.
    >Albo zaobserwować osobiście na żywo biorąc udział w spędach
    >faszystów.

    Na razie mielismy dwa ciekawe przyklady:
    1. urodziny Hitlera made in TVN ... przyzwoici dziennikarze ?

    2. niedawny marsz w stolicy ... sami zli faszysci ?

    J.

  • 93. Data: 2021-11-14 17:59:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.11.2021 o 15:47, J.F. pisze:

    > Chyba jednak nie moga, bo dlaczego nie wystepuja o wize w polskiej
    > ambasadzie ?

    Bo jakby im się udało, to dostaną polski socjal. A oni nie chcą.

    --
    Robert Tomasik

  • 94. Data: 2021-11-14 18:29:25
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 14.11.2021 o 17:51, J.F. pisze:

    > Na razie mielismy dwa ciekawe przyklady:
    > 1. urodziny Hitlera made in TVN ...

    Tak, to rzeczywiście ciekawy przykład. Psychiatryczny.
    Szczególnie na tych, którzy twierdzą, że "made in TVN".

    > 2. niedawny marsz w stolicy ... sami zli faszysci ?

    A znasz jakiegoś przyzwoitego człowieka, który idzie razem z faszystami?

    To, że "nasi" faszyści nadal się wstydzą przyznać publicznie kim są (co
    tylko świadczy o tym, że doskonale wiedzą czym jest faszyzm i muszą,
    jeszcze, się z tm kryć - tchórze... nawet do swoich przekonań boją się
    przyznać), nie oznacza, że nie są faszystami, skoro idą ramię w ramię z
    faszystami, którzy się z tym nie kryją i przyznają to publicznie (i są z
    tego dumni).

    https://krytykapolityczna.pl/kraj/marsz-niepodleglos
    ci-byl-spokojny-i-wlasnie-to-powinno-nas-martwic/

    "Własny blok mieli na marszu nacjonalistyczni neopoganie z Niklota,
    faszyści z włoskiej Forza Nuova, narodowi radykałowie z ONR i węgierscy
    rewizjoniści z Młodzieżowego Ruchu 64 Komitatów. W Sejmie wystąpił też
    lider węgierskiego Mi Hazánk Mozgalom (Ruch Naszego Domu) László Toroczkai."

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 95. Data: 2021-11-14 18:53:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Tak, to rzeczywiście ciekawy przykład. Psychiatryczny.
    >Szczególnie na tych, którzy twierdzą, że "made in TVN".

    Mowisz, ze to faszystowska propaganda?

    Bo jesli dobrze zrozumialem ustalenia sledztwa/doniesienia medialne,
    to TVN zaplacilo za zorganizowanie tych urodzin i jeszcze pomyslami
    rzucalo, co chce miec na filmie.

    >A znasz jakiegoś przyzwoitego człowieka, który idzie razem z
    >faszystami?

    Mowisz, ze Szef Urzedu jest ... no, w sumie o on z nominacji PiS :-)

> [...]
    >boją się przyznać), nie oznacza, że nie są faszystami, skoro idą
    >ramię w ramię z faszystami, którzy się z tym nie kryją i przyznają to

    https://youtu.be/tcreUuF1D5g?t=18

    Faszysci i folskdojcze.

    https://www.youtube.com/watch?v=o9GJGQHTIdI
    Frankista?

    https://youtu.be/Gl-H6TkSzCY?t=590

    Faszysta z NSZ czy komunista?

    Jeszcze takie sa
    https://mieleclokalnie.pl/zrobil-sie-na-murzyna-i-po
    szedl-na-marsz-niepodleglosci-hugo-bader-w-mielcu/

    J.

  • 96. Data: 2021-11-14 21:52:19
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 14.11.2021 o 18:53, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Bo jesli dobrze zrozumialem ustalenia sledztwa/doniesienia medialne,
    > to TVN zaplacilo za zorganizowanie tych urodzin i jeszcze pomyslami

    Daj linka do tych doniesień.

    > Mowisz, ze Szef Urzedu jest ... no, w sumie o on z nominacji PiS :-)

    > https://youtu.be/tcreUuF1D5g?t=18
    >
    > Faszysci i folskdojcze.

    To mówisz, że tutaj rodziny z dziećmi to patrioci, a te rodziny z
    dziećmi na granicy w lesie, to terroryści atakujący Polskę?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 97. Data: 2021-11-15 00:40:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 14.11.2021 o 18:53, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup

    >Daj linka do tych doniesień.

    https://wiadomosci.dziennik.pl/media/artykuly/592272
    ,prokuratura-tvn-urodziny-hitlera-superwizjer.html
    https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/krzysztof-czab
    anski-przedstawienie-przez-tvn-reportazu-z-urodzin-h
    itlera-jako-efektu-sledztwa-dziennikarskiego-jest-bu
    lwersujace-krrit-zwraca-sie-w-tej-sprawie-do-prokura
    tury

    No dobra - TVN zaprzecza, aby placil,
    ktos jednak rzekomo zaplacil,
    za darmo to "faszysta" organizowac nie chcial.
    Ziobro umarza sprawe ..

    Ale kto mialby dac pieniadze i w jakim celu ?

    I tylko mnie te dziwia te wyroki, za propagowanie nazizmu, na
    zamknietej imprezie gdzies gleboko w lesie ... TVN moze zasluzyl, jak
    reportaz emitowal :-)

    >To mówisz, że tutaj rodziny z dziećmi to patrioci, a te rodziny z
    >dziećmi na granicy w lesie, to terroryści atakujący Polskę?

    Nie mowie ... ale ty mowisz, ze to patrioci?

    J.

  • 98. Data: 2021-11-15 00:46:43
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-11-14, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Podobnie jak wyjechac - wiza, zaproszenie, wycieczka - ogolnie nie
    > bylo wiekszych problemow na krotki wyjazd turystyczny czy sluzbowy.
    > Zostac tam na dluzej ... a to juz roznie.

    Jak się miało pieniądze to pewnie nie było problemów, choć nie wiem czy
    też nie było jakiś cyrków w stylu, że po znajomości.

    > A potem przyszedl stan wojenny - Jaruzelski nasze granice zamknal,
    > zachodnie panstwa chetnie pomagaly.

    > Nie mial, zobacz ilu zostalo :-)

    Może i by wyjechali, gdyby ktoś im to załatwił. Tak sami z siebie to
    wątpię, żeby większość spakowałą manatki i wyjechała. Po otwarciu EU
    sporo wyjechało, ale to już inne pokolenie (języki) i mniejsza
    niepewność takiego posunięcia.

    A ciekawe ilu potem by chciało wrócić.

    --
    Marcin

  • 99. Data: 2021-11-16 11:22:39
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 13 Nov 2021 12:06:02 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Jak ty to robisz że twój sarkazm jest nie do
    > odróżnienia od mowy serio? Trzeba talentu...

    Co te sitkomy robią z widzami.
    Jak nie podłożą śmiechu, to już nie można się połapać, że był dowcip.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 100. Data: 2021-11-16 11:24:37
    Temat: Re: Wypychanie sarkazmu/"sarkazmu"
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Co te sitkomy robią z widzami.
    > Jak nie podłożą śmiechu, to już nie można się połapać, że był dowcip.

    To musi być historyczny sukces politycznej poprawności :-)

    --
    A. Filip