  • 81. Data: 2021-11-13 11:41:48
    Temat: Re: Wypychanie
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Nie mogli. Nie mieli paszportu a co dopiero wizy.

    Serio?

    Napiszę drukowanymi: TO BYŁ SARKAZM. SARKAZM, TO TAKA ZŁOŚLIWA IRONIA.

    > Sarkazm w twoim wykonaniu nie różni się od twierdzeń serio. Popracuj nad
    > tym. Może zwiększ udział serio od części sarkastycznej?

    A może specjalnie dla ciebie będę oznaczał?

    Wytłumacz mi, jak inteligentny człowiek mógł moją wypowiedź potraktować
    serio?
    Na prawdę pomyślałeś, że ja uważam, że mogli legalnie wjechać? I to w
    kontekście tego komu i na co odpisywałem? Serio?

    Pomimo wszystko miałem o tobie lepsze zdanie... a przynajmniej o
    poziomie twojej inteligencji.

    > Ciekawe kiedy dorobisz sobie delimiterek? Co, przerasta cię to czy ty
    > tak programowo?

    Przerasta mnie to.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 82. Data: 2021-11-13 12:06:02
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 13 Nov 2021 11:41:48 +0100, Kviat napisał(a):

    > TO BYŁ SARKAZM. SARKAZM, TO TAKA ZŁOŚLIWA IRONIA.

    Co ty nie powiesz. Jak ty to robisz że twój sarkazm jest nie do
    odróżnienia od mowy serio? Trzeba talentu...
    Może mnie wprowadza w błąd fakt że twoje wypowiedzi składają się
    wyłącznie z sarkazmu. Spróbuj raz napisać coś serio i może to zaznacz
    na początek, bo pomyślę że to sarkazm :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 83. Data: 2021-11-13 12:30:11
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

> [...]
    > wyłącznie z sarkazmu. Spróbuj raz napisać coś serio i może to zaznacz
    > na początek, bo pomyślę że to sarkazm :)

    Kto sarkazmem wojuje od sarkazmu zginie :-)

    --
    A. Filip

  • 84. Data: 2021-11-13 13:25:12
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Kviat napisał(a):

    > Ci, którzy uciekali z PRLu też mogli legalnie, tylko pewnie nie chcieli
    > i dlatego uciekali nielegalnie.

    Ile mln polaków żyje poza RP? Wszyscy/większość "uciekła" nielegalnie? Wątpię.

  • 85. Data: 2021-11-14 15:35:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Astralny Rębajło" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
    Kviat napisał(a):

    >Ile mln polaków żyje poza RP? Wszyscy/większość "uciekła"
    >nielegalnie? Wątpię.

    Roznie bywalo.
    Czesc uciekla nielegalnie - raczej niewielu. Nie mamy wspolnej
    granicy.

    Sporo ucieklo polegalnie - no bo cel wyjazdu byl inny niz deklarowany
    do paszportu, wladze ludowa oklamali, przestepcy jedni :-)

    Czesc SW zastal na zachodzie, wyjechali legalnie, nie wrocili.
    Lub potem skorzystali z okazji na legalnym wyjezdzie.

    Czesc dostalo paszporty w jedna strone.

    Czesc sie wykazalo niemieckim pochodzeniem, legalnie emigrowalo, tylko
    wladza ludowa niczym hitlerowska - wypuscila ich bez majatku.

    Z czego po latach kolejna afera sie zrobila, i nie wiadomo, czy na tym
    koniec.

    J.

  • 86. Data: 2021-11-14 15:42:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2021-11-12, Jacek Maciejewski <j...@g...pl> wrote:

    >Przecież widać, że Piotr sobie kpi. Uściślijmy, wyjechać legalnie nie
    >było tak łatwo, a czy wjechać do państw zachodnich to nie wiem. Było?

    Podobnie jak wyjechac - wiza, zaproszenie, wycieczka - ogolnie nie
    bylo wiekszych problemow na krotki wyjazd turystyczny czy sluzbowy.
    Zostac tam na dluzej ... a to juz roznie.

    A potem przyszedl stan wojenny - Jaruzelski nasze granice zamknal,
    zachodnie panstwa chetnie pomagaly.

    >Mam też spore wątpliwosci czy szary obywatel miał aż tak wielką
    >potrzebę
    >emigracji.

    Nie mial, zobacz ilu zostalo :-)

    > Natomiast niewątpliwie, ci co mieli taką potrzebę z powodów
    > dalekich od ekonomicznych, to łatwo nie mieli.

    A tez roznie bywalo - niektorym wladza chetnie dawala paszport w jedna
    strone.

    Powody tez bywaly rozne.

    J.

  • 87. Data: 2021-11-14 15:44:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

> [...]
    >Dla oddania atmosfery przytoczę wyjazd do Niemiec mojego kolegi z
    >lotniska aeroklubowego. Któregoś dnia wziął Antka z hangaru, poleciał
    >na
    >łąkę gdzie kazał czekać spakowanej żonie i kolesiowi po czym
    >niziutko,
    >nad drzewami poleciał na Tempelhof. Było to tak bezczelne że go nie
    >dorwali w powietrzu. Nawiasem mówiąc, wyszedł na tym jak Zabłocki na
    >mydle, Niemcy wcale za nim nie tęsknili, odsiedział swoje w obozie.
    >Owszem, coś drgnęło począwszy od Gierka i słynnych 100$ co się

    Ale o ktorym roku piszesz tej ucieczki?

    I co to za oboz ?

    J.

  • 88. Data: 2021-11-14 15:47:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 11.11.2021 o 18:10, Kviat pisze:
    >Ty w życiu nie zrozumiesz, że oni mogą legalnie do Polski wjechać,
    >tylko nie chcą.

    Chyba jednak nie moga, bo dlaczego nie wystepuja o wize w polskiej
    ambasadzie ?

    J.

  • 89. Data: 2021-11-14 15:49:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >W życiu nie wpadłbyś na to, że to nie ich wina, tylko reżimu. I to
    >nie oni popełniają przestępstwo, tylko właściciel tego reżimu.
    >To zbyt trudne zagadnienie dla ciebie.

    >Jak reżim wymyśli, że noszenie krótkiej grzywki, to przestępstwo, to
    >będzie wina tych z krótką grzywką, że popełniają przestępstwo.
    >Kwintesencja kulsońskiego "rozumowania".

    A jak reżim wymysli, ze nie wolno miec faszystowskiej pogladow, to
    bedzie wina reżimu :-P

    J.

  • 90. Data: 2021-11-14 15:50:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 10.11.2021 o 14:02, J.F. pisze:

    >Na różne sposoby uciekali., Część wyjeżdżała legalnie i nie wracała.
    >Część szła przez zieloną granicę. Tych porwań w sumie wiele nie było.

    Niewiele, ale troche bylo.
    I jakos Amerykanie nie zostawiali bez kary ... zupelnie nie wiadomo
    dlaczego :-)

    J.