    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <61897dba$0$529$65785112@news.neostrada.pl> <smcuo3$3k1$1@gioia.aioe.org>
    <618a8d70$0$516$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <618ad2de$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <smgaee$1746$1@gioia.aioe.org>
    <618d2bb1$0$541$65785112@news.neostrada.pl> <smjir0$f6o$1@gioia.aioe.org>
    <619121e1$0$508$65785112@news.neostrada.pl> <smr9lh$p7u$1@gioia.aioe.org>
    <61913e89$0$540$65785112@news.neostrada.pl> <smrh1n$94t$1@gioia.aioe.org>
    <61914d2b$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
    <smrsu5$1vfa$1@gioia.aioe.org>
    Subject: Re: Wypychanie
    Date: Mon, 15 Nov 2021 00:40:56 +0100

    dyskusyjnych:smrsu5$1vfa$...@g...aioe.org...
    W dniu 14.11.2021 o 18:53, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup

    >Daj linka do tych doniesień.

    https://wiadomosci.dziennik.pl/media/artykuly/592272
    ,prokuratura-tvn-urodziny-hitlera-superwizjer.html
    https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/krzysztof-czab
    anski-przedstawienie-przez-tvn-reportazu-z-urodzin-h
    itlera-jako-efektu-sledztwa-dziennikarskiego-jest-bu
    lwersujace-krrit-zwraca-sie-w-tej-sprawie-do-prokura
    tury

    No dobra - TVN zaprzecza, aby placil,
    ktos jednak rzekomo zaplacil,
    za darmo to "faszysta" organizowac nie chcial.
    Ziobro umarza sprawe ..

    Ale kto mialby dac pieniadze i w jakim celu ?

    I tylko mnie te dziwia te wyroki, za propagowanie nazizmu, na
    zamknietej imprezie gdzies gleboko w lesie ... TVN moze zasluzyl, jak
    reportaz emitowal :-)

    >To mówisz, że tutaj rodziny z dziećmi to patrioci, a te rodziny z
    >dziećmi na granicy w lesie, to terroryści atakujący Polskę?

    Nie mowie ... ale ty mowisz, ze to patrioci?

    J.