  • 101. Data: 2021-11-16 11:33:32
    Temat: Re: Wypychanie
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 15 Nov 2021 00:40:56 +0100, J.F. napisał(a):

    > No dobra - TVN zaprzecza, aby placil,
    > ktos jednak rzekomo zaplacil,
    > za darmo to "faszysta" organizowac nie chcial.

    Są jakieś dowody, że TVN płacił, poza zeznaniami sfilmowanych nazioli?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 102. Data: 2021-11-16 12:59:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Nov 2021 11:33:32 +0100, Olin wrote:

    > Są jakieś dowody, że TVN płacił, poza zeznaniami sfilmowanych nazioli?

    Cos tam w linkach bylo, ze zerotura traktuje oplate jako
    prowdopodobna, tylko nie wiadomo, kto placil.
    Ale kto moglby placic, zeby udzial wziela konkretna osoba,
    dziennikarka z TVN? Jakis przeciwnik TVN?

    "-Wiele wskazuje na to, że grupa przebierańców z lasu pod Wodzisławiem
    Śląskim to w rzeczywistości opłaceni statyści. W czyim filmie zagrali?
    Kto naprawdę sfinansował tę imprezę i jaki był rzeczywisty udział
    dziennikarzy [...]"

    Faktycznie zatrudnil aktorow-amatorow ?

    Czy to tylko taka wymyslona linia obrony ?

    https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/krzysztof-czab
    anski-przedstawienie-przez-tvn-reportazu-z-urodzin-h
    itlera-jako-efektu-sledztwa-dziennikarskiego-jest-bu
    lwersujace-krrit-zwraca-sie-w-tej-sprawie-do-prokura
    tury
    "trzeba takze przypomniec, ze w sledztwie jeden z uczestnikow przyznal
    sie do winy..."

    Wiec co najmniej jeden prawdziwy nazista ?

    J.

  • 103. Data: 2021-11-16 13:10:07
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 16 Nov 2021 12:59:30 +0100, J.F napisał(a):

    > Cos tam w linkach bylo, ze zerotura traktuje oplate jako
    > prowdopodobna, tylko nie wiadomo, kto placil.

    Coś tam niby było, ale nawet ziobrotura umorzyła, bo to tylko nieudolne
    zmyślenia naziolków złapanych na gorącym uczynku, których nijak nie mogli
    udowodnić.

    Najważniejsze, że ciemny lud coś tam usłyszał i do dziś powtarza. Dobre i
    to.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 104. Data: 2021-11-16 13:14:37
    Temat: Re: 25% udziału TVN w urodzinach Hitlera [2/8]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

> [...]
    > udowodnić.
    >
    > Najważniejsze, że ciemny lud coś tam usłyszał i do dziś powtarza. Dobre i

    AFAIR 6 naziołków zostało sfilmowanych przez 2 współpracowników TVN
    "biorących udział w celu sfilmowania".
    Bardzo interesujące proporcje, nieprawdaż?

    A tytuł TVN "Sześciu KOLEJNYCH oskarżonych" moim zdaniem sugerował że
    współpracownicy TVN niesłusznie się wyłgali :-)

    --
    A. Filip

  • 105. Data: 2021-11-16 13:18:16
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 16 Nov 2021 13:14:37 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > AFAIR 6 naziołków zostało sfilmowanych przez 2 współpracowników TVN
    > "biorących udział w celu sfilmowania".
    > Bardzo interesujące proporcje, nieprawdaż?

    Powiadomiłeś ziobroturę i Wysoki Sąd o tym fakcie?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 106. Data: 2021-11-16 13:28:27
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Powiadomiłeś ziobroturę i Wysoki Sąd o tym fakcie?

    A tu się toczy proces karny czy dyskusja na usenecie?

    W sprawach karnych w sprawie urodzin sąd i prokuratura rozstrzygnęły
    (nierozstrzygnięte) wątpliwości na korzyść TVN. My tu nie musimy
    a w następnych sprawach domniemania nawet sądu mogą się już skłaniać
    nieco inaczej.

    Fool me once, shame on you; fool me twice, shame on me.

    --
    A. Filip

  • 107. Data: 2021-11-16 13:37:38
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 16 Nov 2021 13:28:27 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > W sprawach karnych w sprawie urodzin sąd i prokuratura rozstrzygnęły
    > (nierozstrzygnięte) wątpliwości na korzyść TVN.

    Inaczej być nie mogło. Nie wystarczy kłamać.

    Misiewicze i naziole już tak mają, że zawsze winni są kosmici i obce
    służby.
    Kiedy Janowski się nawalił i fikał, to rzekomo podano mu narkotyki.
    Pęk nie skakał, tylko zasłabł i tłumaczył się zasłabnięciem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 108. Data: 2021-11-16 13:55:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Nov 2021 13:10:07 +0100, Olin wrote:

    > Coś tam niby było, ale nawet ziobrotura umorzyła, bo to tylko nieudolne
    > zmyślenia naziolków złapanych na gorącym uczynku, których nijak nie mogli
    > udowodnić.

    Uwazaj - umorzono sledztwo przeciw TVN,
    a oplata ... mogla nie byc kwestionowana.

    Delikwent moze pokazal polowe gotowki w reklamowce,
    moze jakiegos SMS, czy chocby powiedzial, ze umowili sie przez telefon
    ... i rozmowa byla, billing potwierdza.

    A moze ktos z uczestnikow przyznal, ze dostal pieniadze za
    uczestnictwo ...

    > Najważniejsze, że ciemny lud coś tam usłyszał i do dziś powtarza. Dobre i
    > to.

    Tylko co - ze TVN to zorganizowal ?

    J.

  • 109. Data: 2021-11-16 14:33:45
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 16 Nov 2021 13:55:18 +0100, J.F napisał(a):

    > Delikwent moze pokazal polowe gotowki w reklamowce,
    > moze jakiegos SMS, czy chocby powiedzial, ze umowili sie przez telefon
    > ... i rozmowa byla, billing potwierdza.

    ... a może tam było UFO.

    Co ja poradzę, że oszczerstwa nie zawsze wystarczają i w sądzie trzeba
    jednak pokazać dowody.
    Co innego w juznecie; tam już można odjechać na całego.

  • 110. Data: 2021-11-16 14:38:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Nov 2021 14:33:45 +0100, Olin wrote:

    > ... a może tam było UFO.
    >
    > Co ja poradzę, że oszczerstwa nie zawsze wystarczają i w sądzie trzeba
    > jednak pokazać dowody.
    > Co innego w juznecie; tam już można odjechać na całego.

    No widzisz - delikwent nie twierdzil, ze TVN placilo, tylko ze dwoch
    panow placilo.

    TVN to juz pozniejszy domysl, ale to nie dowod dla sadu.

    A czy ktos tam placil ... ja nie wiem, ale moze i placil.

    J.