  • 11. Data: 2021-11-08 15:43:39
    Temat: Re: Wypychanie
    Od: n...@o...pl

    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Na bialorusi nic im nie grozi, to mozna.

    ROTFL. Pobudka!

  • 12. Data: 2021-11-08 16:13:18
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 8 Nov 2021 11:11:37 +0100, Shrek napisał(a):

    > Ale wniosek o ochronę musisz przyjąć. A wtedy to i opiekę do czasu
    > rozpatrzenia zapewnić. Zanczy musisz - pewnie zmienią "prawo" wstecz.

    Lukaszenka jest w stanie bez trudu dostawić z 10 tys. migrantów w
    miesiąc. nadążysz z budową obozów dla nich? Jeden obóz koncentracyjny w
    miesiąc? Nawet Niemcy swego czasu nie byli tacy szybcy :)
    Skąd weźmiesz armię ludzi do administracyjnej obsługi tych ludzi skoro
    ludzi znających pasztu jest w Polsce kilku? A to tylko jeden z wielu
    języków.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 13. Data: 2021-11-08 16:20:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 08.11.2021 o 13:14, J.F. pisze:

    >Jak nie, jak widać że tam pałkarze biegają i ich tłuką?

    Ja nie widze, Ty widzisz?

    Ale jesli to nagranie naszych wojakow ... to co dziwic, ze tego nie
    pokazali, potem musieliby wnioski uwzgledniac :-)

    J.

  • 14. Data: 2021-11-08 16:29:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Lukaszenka jest w stanie bez trudu dostawić z 10 tys. migrantów w
    > miesiąc. nadążysz z budową obozów dla nich?

    Nie, i nie mówię, że mam gotowe rozwiązanie. Jeszcze raz - ja też ich tu
    nie chcę, natomiast upada powoli narracja (naiwna od początku) to niech
    idą na przejście.

    --
    Shrek

  • 15. Data: 2021-11-08 16:30:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.11.2021 o 16:20, J.F. pisze:

    > Ja nie widze, Ty widzisz?
    >
    > Ale jesli to nagranie naszych wojakow ... to co dziwic, ze tego nie
    > pokazali, potem musieliby wnioski uwzgledniac :-)

    No chociażby na tym nagraniu.

    --
    Shrek

  • 16. Data: 2021-11-08 17:02:38
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-11-08 o 15:09, Shrek pisze:

    > Znam zwyczaje - cieć w sądzie ważniejszy od konstutucji czy ustawy a jak
    > się zapytasz o podstawę to z łapami się wyrywa. No ale tutaj ogrodnik
    > nie wystarczy.

    Da się ogrodnika z psem i wystarczy.
    Co najwyżej będą straty wizerunkowe jak za dużo tych łap się wyrwie.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2021-11-08 17:22:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.11.2021 o 17:02, RadoslawF pisze:

    > Da się ogrodnika z psem i wystarczy.

    Na powiedzmy 100 (optymistycznie) nachodźców? Nie sądzę.

    > Co najwyżej będą straty wizerunkowe jak za dużo tych łap się wyrwie.

    Jak sie wyrwie wojsko, to głuio tłumaczyć ze nie wiadomo skąd rozkazy.

    --
    Shrek

  • 18. Data: 2021-11-08 17:31:52
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Jacek Maciejewski napisał(a) :

    > Lukaszenka jest w stanie bez trudu dostawić z 10 tys. migrantów w
    > miesiąc.

    Miesiąc? Optymista. Teraz na granicy jest już z tysiąc, a kolejni
    idą drogami w kolumnach. Ci zamożniejsi jadą taksówkami. Wiadomości
    nie czytałeś dziś? Dziś albo jutro będzie szturm na granicę. Te 10
    tysięcy to w ciągu kolejnego dnia, dwóch przerwie się przez zasieki.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 19. Data: 2021-11-08 18:37:38
    Temat: Lewak opublikował a Łukaszenka się CIESZY
    Od: _Master_ <M...@...pl>

  • 20. Data: 2021-11-08 19:48:31
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    > Skąd weźmiesz armię ludzi do administracyjnej obsługi tych ludzi skoro
    > ludzi znających pasztu jest w Polsce kilku? A to tylko jeden z wielu

    A co ci Amerykanie bazujący na stałe w Polsce robią? Za darmo otrzymują
    wynagrodzenie?

    --
    animka