  • 1. Data: 2008-01-23 09:23:41
    Temat: Wypowiedzenie umowy poleconym
    Od: "Beer" <b...@n...gazecie.pl>

    Witam

    Pod koniec grudnia wysłałem do dostawcy usług internetowych pismo (pocztą,
    poleconym) "wypowiadające" umowę.
    Obowiązuje mnie (zgodnie z umową) miesięczny okres wypowiedzenia.
    Pismo wysłałem pod dwa adresy:
    jeden to adres firmy, z którą podpisywałem umowę (taki widnieje na pieczęci
    na umowie);
    drugi to adres, pod który firma się przeniosła (wiem o tym jedynie ze zmiany
    adresu widniejącego na fakturach; nie wiem, czy powinno sie tworzyć jakiś
    aneks do umowy, nie wiem, czy powinienem byc jakoś oficjalnie poinformowany
    o tym fakcie).
    Pismo wysłane pod adres pierwotny (pierwszy) zostało 'odbite' - poczta
    przyniosła zwrot.
    Drugi - Bóg raczy wiedzieć. Minęło 3 tygodnie i cisza.

    Jak dalej postępować?
    Telefonicznie mogę sobie "pogadać do woli" - nic potem nie udowodnię, że
    cokolwiek ustalaliśmy. Jak się facet uprze, może mówić, że nie wiedział o
    wypowiedzeniu, że nic do niego nie dotarło.
    Jaką drogą iść, żeby doprowadzić do zerwania (wypowiedzenia) umowy?
    Czy zamiast poleconego, powinienem był wysłać "za zwrotnym potwierdzeniem
    odbioru"? (czy jakoś tak...)

    Dzięki z góry za podpowiedzi

  • 2. Data: 2008-01-23 09:46:04
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy poleconym
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Beer pisze:

    > Czy zamiast poleconego, powinienem był wysłać "za zwrotnym
    > potwierdzeniem odbioru"? (czy jakoś tak...)

    Złóż reklamację w sprawie listu - na dowolnej poczcie na podstawie kwitu
    nadania.

    M.

  • 3. Data: 2008-01-23 09:48:49
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > Jaką drogą iść, żeby doprowadzić do zerwania (wypowiedzenia) umowy?

    Pojechać do siedziby firmy i złożyć pismo osobiście.

  • 4. Data: 2008-01-23 10:23:17
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 23 Jan 2008 10:23:41 +0100, Beer napisał(a):

> [...]
    > oficjalnie poinformowany o tym fakcie).
    > Pismo wysłane pod adres pierwotny (pierwszy) zostało 'odbite' - poczta

    I tu nastąpiło skuteczne oświadczenie o wypowiedzeniu umowy, pod
    warunkiem wszakże, że nie przegapiłeś jakiejś informacji o zmianie adresu.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 5. Data: 2008-01-26 20:19:05
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 23 Jan 2008 10:23:41 +0100, "Beer" <b...@n...gazecie.pl>
    wrote:

    >Pismo wysłane pod adres pierwotny (pierwszy) zostało 'odbite' - poczta
    >przyniosła zwrot.
    >Drugi - Bóg raczy wiedzieć. Minęło 3 tygodnie i cisza.
    A czego oczekiwales zamiast ciszy?

    >Czy zamiast poleconego, powinienem był wysłać "za zwrotnym potwierdzeniem
    >odbioru"? (czy jakoś tak...)
    Jakbys wyslal ZPO to mialbys date odbioru listu (zamiast ciszy).
    Teraz pozostaje Ci zlozyc reklamacje na niedoreczony list w Urzedzie
    Pocztowym - w odpowiedzi dostaniesz date odebrania przez adresata.
    Mnie udalo sie to kiedys uzyskac telefonicznie w Urzedzie Pocztowym
    *adresata* a potwierdzenie danych z rozmowy dostalem pisemnie kilka
    dni pozniej.

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info