  • 1. Data: 2008-01-23 02:18:27
    Temat: przedawnienie jazda pod wplywem alkoholu
    Od: "ryszard" <n...@W...gazeta.pl>

    jechalem samochodem w 2003 roku i zatrzymala mnie policja
    nie bylem na rozprawie i nie zapadl wyrok
    kiedy sprawa sie przedawni i czy nastepuje to automatycznie

  • 2. Data: 2008-01-23 02:39:56
    Temat: Re: przedawnienie jazda pod wplywem alkoholu
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    ryszard pisze:

    > kiedy sprawa sie przedawni i czy nastepuje to automatycznie

    Skąd wiesz, że wyrok nie zapadł, skoro nie byłeś na rozprawie ?

    6008

  • 3. Data: 2008-01-23 04:28:34
    Od: "ryszard" <n...@N...gazeta.pl>

    Rafał \SP\ Gil <u...@m...pl> napisał(a):

    > Skąd wiesz, że wyrok nie zapadł, skoro nie byłeś na rozprawie ?

    z go co wiem to w pierwszej instancji nie moze zapasc wyrok bez
    twojej obecnosci i wciaz przychodzi mi wezwanie do sadu
    pytam tylko kiedy sie przedawni

  • 4. Data: 2008-01-23 13:30:38
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "ryszard" <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > z go co wiem to w pierwszej instancji nie moze zapasc wyrok bez
    > twojej obecnosci

    Czyli mało wiesz.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 5. Data: 2008-01-23 16:11:32
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "ryszard" <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > z go co wiem to w pierwszej instancji nie moze zapasc wyrok bez
    > twojej obecnosci

    Bzdura

    > pytam tylko kiedy sie przedawni

    Nigdy

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 6. Data: 2008-01-23 16:46:16
    Od: "N A S" <s...@z...null>

    Kiedys kiedy kolegium rozpatrywalo pijanych kierowcow byl to rok, jak jest
    teraz nie mam pojecia.
    Sprawdz w kodeksie zaleznie od tego ile miales promili czyli aplbo
    wykroczenie albo przestepstwo.

  • 7. Data: 2008-01-23 17:20:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ryszard pisze:

    > z go co wiem to w pierwszej instancji nie moze zapasc wyrok bez
    > twojej obecnosci i wciaz przychodzi mi wezwanie do sadu
    > pytam tylko kiedy sie przedawni

    Znaczy się wezwania przychodzą? To ty się nie zdziw, jak cię patrol
    capnie, skuje i odstawi do aresztu, bo się okaże, że jesteś poszukiwany.

    Potem grzecznie poczekasz w areszcie do chwili rozprawy, sąd wkurzony
    olewaniem wyda maksymalnie surowy wyrok i będzie wesoło.

  • 8. Data: 2008-01-23 17:22:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ryszard pisze:
    > jechalem samochodem w 2003 roku i zatrzymala mnie policja
    > nie bylem na rozprawie i nie zapadl wyrok
    > kiedy sprawa sie przedawni i czy nastepuje to automatycznie

    Ile promili? Bo jak podpadnie pod nietrzeźwość, to w sumie 10 lat (5+5,
    art. 101 i 102 KK).

  • 9. Data: 2008-01-23 19:01:19
    Od: "ryszard" <n...@N...gazeta.pl>

    nie capna mnie bo nie ma mnie nawet w europie ale jak 10
    to jeszcze piec choc jak wtedy sprawdzalem w kodeksie to
    przestepstwo bylo 5 lat a adwokat mowil 7
    jak 7 to mam jeszcze 2 ale mi sie wydaje ze
    dobrze patrzylem do kodeksu i to 5

    trzeba cos pisac do sadu jak sie przedawni czy sami rezygnuja?

  • 10. Data: 2008-01-24 13:33:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ryszard pisze:
    > nie capna mnie bo nie ma mnie nawet w europie ale jak 10
    > to jeszcze piec choc jak wtedy sprawdzalem w kodeksie to
    > przestepstwo bylo 5 lat a adwokat mowil 7

    Szkoda, że cię od razu nie skuli...

    > jak 7 to mam jeszcze 2 ale mi sie wydaje ze
    > dobrze patrzylem do kodeksu i to 5

    Żebyś się nie zdziwił.

    Aha - to przedawnienie to oczywiście przy założeniu, że nie zapadł wyrok.