  • 1. Data: 2008-01-23 00:41:00
    Temat: Radary w Wawie... ;)
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    "Na jednym z mostów gdzie zainstalowano radar
    twardy 30GB dysk zapchał się już po godzinie"

    "Kierowco! Noga z gazu!" ;)))

  • 2. Data: 2008-01-23 01:22:09
    Temat: Re: Radary w Wawie... ;)
    Od: camel{OT} <t...@m...pl>

    On 2008-01-23 01:41:00 +0100, "Sky" <s...@o...pl> said:

    > "Na jednym z mostów gdzie zainstalowano radar
    >
    > twardy 30GB dysk zapchał się już po godzinie"
    >

    > "Kierowco! Noga z gazu!" ;)))

    Płacę mandaty, wykupuję "dodatkowe jazdy" żeby zbić punkty i jakoś
    leci. Jeszcze nie zgłupiałem, żeby nabawić się nerwicy przez "rabunkowe
    gołębniki". Traktuję to jak napad rabunkowy, haracz dla bandziora...
    Normalne życie kosztuje :)

    camel[OT]

  • 3. Data: 2008-01-23 01:34:01
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "camel{OT}" <t...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > leci. Jeszcze nie zgłupiałem, żeby nabawić się nerwicy przez "rabunkowe
    > gołębniki". Traktuję to jak napad rabunkowy, haracz dla bandziora...

    Ciekawe co by było gdyby się nikt tymi radarami nie przejmował ;)
    Dyski by się zapychały w godzinę, serwisańci by gonili w piętkę
    sądy by się zatykały...może i "system" by się w końcu zatkał ;P
    Ale przecież sympatycy PO tego rządowi nie zrobią! I zwolnią...;)))

    Gorzej jeśli radary podłączą on-line do nowych serwerów "Naszej-Klasy"
    Ale chyba by musieli zatrudnić do przetwarzania spływających danych
    za karę kierowców których radary uwieczniły...i wtedy by się samo wszystko jakoś
    regulowało...ot sprzęrzenie zwrotne ilości zdjęć na radarach-iości wyrokiem karnie
    oddelegowanych do obróbki danych z radarów kierowców
    do spadku ilości dalszych wykroczeń -gdyby wiekszość kierowców analizowała
    na wzajem własne zdjęcia...nie miałby kto przekraczać prędkości... ;)

  • 4. Data: 2008-01-23 05:21:16
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    "Sky" <s...@o...pl> wrote
    > "Na jednym z mostów gdzie zainstalowano radar
    > twardy 30GB dysk zapchał się już po godzinie"

    Żeby zapisać 30 GB danych w ciągu godziny, to musiałby zapisywać ze
    średnią prędkością ok. 8 MB/s. Nie wiem w jakiej rozdzielczości i
    kompresji zapisuje te zdjęcia, ale niech przeciętne zdjęcie zajmuje 4
    MB, to musiałby pstrykać 2 zdjęcia na sekundę non stop przez godzinę.
    No chyba że w RAW te zdjęcia przechowują, to wtedy dosyć szybko można
    taki dysk zapełnić...

    Pete

  • 5. Data: 2008-01-23 07:05:10
    Od: "Slv" <w...@w...pl>

    > "Na jednym z mostów gdzie zainstalowano radar
    > twardy 30GB dysk zapchał się już po godzinie"
    >
    > "Kierowco! Noga z gazu!" ;)))

    Nie jest dobrze, ceny twardych dysków mocno spadły ;-)
    A 250 GB /2,5'' staje się standardem.

    Slv

  • 6. Data: 2008-01-23 07:22:11
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 23 Jan 2008 08:05:10 +0100, Slv wrote:

    >Nie jest dobrze, ceny twardych dysków mocno spadły ;-)
    >A 250 GB /2,5'' staje się standardem.

    Na szczescie kamery tez coraz wiekszej rozdzielczosci :-)

    J.

  • 7. Data: 2008-01-23 07:51:34
    Od: "Kris" <k...@s...pl>

    > Na szczescie kamery tez coraz wiekszej rozdzielczosci :-)

    no i o co chodzi? jestescie przeciw postepowi technologicznemu?

  • 8. Data: 2008-01-23 08:00:03
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    Sky wrote:

> [...]
    > sądy by się zatykały...może i "system" by się w końcu zatkał ;P
    > Ale przecież sympatycy PO tego rządowi nie zrobią! I zwolnią...;)))

    co?

    --

    kolpaki nie placza.

  • 9. Data: 2008-01-23 09:38:23
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@p...onet.pl>

    J.F. pisze:
    > Na szczescie kamery tez coraz wiekszej rozdzielczosci :-)
    Uwaga - link tylko dla dorosłych...
    A efekty - http://halbot.haluze.sk/?id=3924

    --
    Wojciech Smagowicz