  • 1. Data: 2008-01-22 23:49:54
    Temat: Odwołanie do sądu pracy
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.eu>

    Witam,

    Jestem pracownikiem sluzby cywilnej. Podpisalem umowe na zastepstwo za osobe
    przebywajaca na urlopie wychowawczym. Po ponad rocznej pracy i po jednym
    przedluzeniu, umowa ulegla przedluzeniu o kolejnych kilka miesiecy. Po dwoch
    tygodniach od jej podpisania umowa zostala rozwiazana z powodu
    niewystarczajacych efektow pracy. Uwazam ze nie bylo podstaw do takiego
    zwolnienia, tym bardziej ze umowa zostala przedluzona - jesli pracodawca nie
    byl zadowolony z mojej pracy mogl jej nie przedluzac. Czy mam szanse przed
    sadem pracy? Wiem ze jestem zatrudniony na czas okreslony, i pracodawca mial
    prawo do takiego zwolnienia. Ale czy w praktyce w przypadku zgloszenia sprawy
    do sadu pracy bedzie musial podac konkrety a gdy tego nie zrobi wypowiedzenie
    bedzie niewazne? Czy tez ogolniki o malej skutecznosci pracy itp. wystarcza by
    obronic jego stanowisko.

    Z gory dziekuje za odpowiedz,
    pozdrawiam
    Piotr