  • 1. Data: 2005-09-05 09:54:04
    Temat: Wypowiedzenie umowy.
    Od: "gawdzik" <g...@l...edu.pl>

    Witam,
    mam podpisaną umowę najmu mieszkania. Prawdopodobnie będę zmuszony się
    przeprowadzić. W umowie znalazłem informację, że okres wypowiedzenia umowy w
    przypadku obustronnego porozumienia definiowany jest przez kodeks cywilny.
    Czy orientuje się ktoś z Was ile wynosi taki okres? Będę bardzo wdzięczny za
    pomoc.

    Pozdrawiam:
    Marcel

  • 2. Data: 2005-09-05 10:20:49
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    In article <dfh4jp$j63$1@atlantis.news.tpi.pl>, gawdzik wrote:
> [...]
    > Czy orientuje się ktoś z Was ile wynosi taki okres? Będę bardzo wdzięczny za

    Art. 673. § 1. Jeżeli czas trwania najmu nie jest oznaczony, zarówno
    wynajmujący, jak i najemca mogą wypowiedzieć najem z zachowaniem terminów
    umownych, a w ich braku z zachowaniem terminów ustawowych.
    § 2. Ustawowe terminy wypowiedzenia najmu są następujące: gdy czynsz jest
    płatny w odstępach czasu dłuższych niż miesiąc, najem można wypowiedzieć
    najpóźniej na trzy miesiące naprzód na koniec kwartału kalendarzowego; gdy
    czynsz jest płatny miesięcznie - na miesiąc naprzód na koniec miesiąca
    kalendarzowego; gdy czynsz jest płatny w krótszych odstępach czasu - na
    trzy dni naprzód; gdy najem jest dzienny - na jeden dzień naprzód.
    § 3. (243) Jeżeli czas trwania najmu jest oznaczony, zarówno wynajmujący,
    jak i najemca mogą wypowiedzieć najem w wypadkach określonych w umowie.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2005-09-05 11:10:36
    Od: "gawdzik" <g...@l...edu.pl>